Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیور، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یک تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی کل کشور با مراجعه به یک کارخانه لبنی، وضعیت تخلفات پرداختند.

وی افزود: پس از چند ساعت کارشناسی نمایندگان سازمان حمایت و وزن کشی محصولات تولیدی این کارخانه، تخلف گرانفروشی شیر و سایر لبنیات در این کارخانه به ارزش ۶۸ میلیارد ریال محرز و پرونده به شعبه بدوی برای صدور حکم ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایگانی تصریح کرد: وزن اقلام تولیدی در این کارخانه نیز بررسی شد و خوشبختانه تخلف کم فروشی مطرح نبوده است.

امید شهرآبادی رئیس شعبه بدوی حاضر در این گشت، گفت: برابر قانون، این کارخانه به پرداخت ۵ برابر ارزش ریالی تخلف مکشوفه محکوم می شود و اگر سابقه تخلف نیز موجود باشد که به اقرار مدیرعامل این شرکت، پیشتر هم پرونده تعزیراتی داشته اند؛ این جریمه تا ۷۰ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.

براساس این گزارش، مدیرعامل این شرکت گفت که با توجه به گرانی شیر خام و مواد اولیه برای تولید لبنیات، امکان اعمال نرخ گذاری تعیین شده از سوی سازمان حمایت، قابل انجام نیست و همچنان این تخلف گرانفروشی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات کارخانه لبنی ۶۸ میلیارد ریال گرانفروشی یک کارخانه لبنی سید یاسر رایگانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

کد خبر 6097405

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است