Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@04:00:02 GMT

توصیه عارف به خانواده اصلاحات

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۵۴۲۳

توصیه عارف به خانواده اصلاحات

ساعت 24- جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شامگاه امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

 رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: در شرایطی که عده‌ای به دنبال ضربه زدن به انسجام اصلاح‌طلبان هستند باید از طرح هرگونه اقدامی که وحدت و هماهنگی خانواده اصلاحات را تحت الشعاع قرار دهد پرهیز کرد.

جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان شامگاه امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان طی سخنانی بر ضرورت حقظ انسجام و وحدت بین اصلاح طلبان و توجه به منافع ملی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که عده‌ای به دنبال ضربه زدن به انسجام اصلاح طلبان هستند باید از طرح هرگونه اقدامی که وحدت و هماهنگی خانواده اصلاحات را تحت الشعاع قرار دهد پرهیز کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری گزارشی از روند فعالیت کمیته آیین نامه شورای عالی اصلاح طلبان ارائه کرد و اعضای جلسه نیز نظرات خود را در خصوص این آیین نامه مطرح کردند و در نهایت کلیات آیین نامه با اجماع حداکثری به تصویب رسید و مقرر شد جزییات آیین نامه در جلسه آینده شورای عالی به بحث گذاشته شود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محمدرضا عارف احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها