Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبر گزاری برنا، این مجموعه تاریخی - دینی  زندگی نامه « غیاث الدین جمشید کاشانی » ستاره شناس و ریاضی دان ایرانی از تولد تا کشته شدنش را بازگو می کند .

عوامل دست اندرکار ساخت سریال عبارتند از : کارگردان : محمدحسین لطیفی ، تهیه کننده : محسن علی اکبری ، نویسنده : حامد عنقا ، آهنگساز : کارن همایونفر ، بازیگران : وحید جلیلوند ، برزو ارجمند ، رحیم نوروزی ، ویشکا آسایش ، داریوش کاردان ، شبنم قلی خانی ، سارا خوئینی ها ، فرهاد قائمیان و حسن پور شیرازی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« نردبام آسمان » از امشب 12 آذر از ساعت 23:30 به وقت تهران به جایگزینی مجموعه تلویزیونی « جلال الدین » از شبکه الکوثر بر روی آنتن می رود.

اعتراضات ضد سرمایه داری در اروپا از دوربین شبکه جهانی الکوثر

فرانسه برای سومین هفته پیاپی صحنه اعتراضات  گسترده مردم خشمگین  به سیاست های دولت «امانوئل ماکرون» بود. موضوعی که برنامه  «قضیه ساخنه»  شبکه الکوثر دستمایه بررسی خود قرار داده است.

 به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، در این برنامه تبیین می شود که جلیقه زردهای معترض که در خیابان شانزه لیزه تجمع کرده اند با پلیس درگیر و خواستار استعفای رئیس جمهور فرانسه هستند.

گروه سیاسی شبکه جهانی الکوثر با اعزام خبرنگار خود «فراس زعیتر» به پاریس و تهیه و ارسال   مصاحبه و گزارش از معترضان و جلیقه زردها  به  بررسی دقیق تر این  موضوع  در برنامه زنده «قضیه ساخنه» امشب 12 آذر ساعت 20:15 به وقت تهران می پردازد .

در این برنامه شاهد خواهیم بود تحولات روزهای اخیر فرانسه و گستردگی اعتراضات ضد سرمایه داری تاکنون به  کشورهای دیگراروپایی از جمله بلژیک تسری پیدا کرده است . این در گیری ها تاکنون تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشته است .

بررسی آخرین تحولات کردستان عراق،

در برنامه امشب «طنین» کانال کردی شبکه سحر

در برنامه امشب «طنین» در کانال کردی شبکه سحر آخرین تحولات کردستان عراق با موضوعیت کاندیداتوری نچیروان بارزانی و نیز مسرور بارزانی بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، در این برنامه با دعوت از دونفر از اعضای احزاب کردستان عراق به صورت استریم باکس و تلفنی،  آخرین تحولات کردستان عراق با محوریت کاندید شدن نچیروان بارزانی برای ریاست اقلیم کردستان و کاندیداتوری مسرور بارزانی برای نخست وزیری کردستان عراق به چالش کشیده خواهد شد.

«طنین» یکی از قدیمی ترین برنامه های گفت و گومحور سیاسی کانال کردی است که با دقت و ظرافت اخبار کردستان عراق را تحلیل و بررسی می کند.

این برنامه با تهیه کنندگی عبدالجواد رشیدی و اجرای عبدالله عابدی هر دوشنبه در ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال کردی شبکه سحر می رود.

 

بررسی روابط میان آمریکا و عربستان سعودی،

در برنامه «ما مردم» کانال اردوی شبکه سحر

امروزدر برنامه «ما مردم»، روابط میان آمریکا و عربستان سعودی از دید سناتورهای آمریکایی و نیز دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این مجموعه روتین هفتگی، امروز در کنار ریچ ویتنی سیاستمدار و عضو حزب سبز در ایلینویز آمریکا به موضوع بررسی تلاش های نمایندگان کنگره، اعم از دموکرات ها و جمهوری‌خواهان برای پایان دادن به سیاست های حمایتی ترامپ از عربستان سعودی و خصوصا محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور می پردازد. حمایت همه جانبه دونالد ترامپ از بن سلمان همواره مورد انتقاد های داخلی و بین المللی بوده است. سپس در حضور دنیل کوالیک استاد حقوق بشر بین الملل دانشگاه پیترزبرگ آمریکا، پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 که به پیروزی ترامپ ختم شد بازنگری می شود.

مجموعه برنامه «ما مردم» با تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، دستیار تهیه کنندگی شهرزاد خانیپور، هماهنگی معصومه عابدینی و تدوین عادل عباسی و گرافیست رضا عبدالله زاده تربتی در شبکه پرس تی وی تولید می شود. نویسندگان این مجموعه حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی هستند.

این مجموعه هر دوشنبه در ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه بر روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر می رود.

 

دیدار مدیر شبکه جهانی سحر با سفیر جدید بوسنی و هرزگوین در تهران

با حضور علیرضا سلیمانی زاده مدیر شبکه جهانی سحر و محسن سوهانی مدیر کانال بالکان سحر و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های ایرانی فعال در حوزه بالکان، مراسم دیدار و گفت و گویی دوستانه با سمیر ولاجیچ سفیر جدید کشور بوسنی و هرزگوین در تهرانبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، سمیر ولاجیچ، با ابراز خرسندی از حضور در این نشست، که در  موسسه علمی و پژوهشی ابن سینا برگزار شد، ضمن  تشکر از فعالیت های ارزشمند نهادهای ایرانی در بوسنی، با اشاره به فعالیت های چشمگیر فرهنگی-رسانه ای انجام شده افزود: ارتقای روابط دو کشور نیازمند توسعه ارتباط و هماهنگی تمامی نهادهای ایرانی فعال در کشور بوسنی و هرزگوین است.

در ادامه این نشست علیرضا سلیمانی زاده مدیر شبکه جهانی سحر، عباس هاشمی، کارشناس ارشد حوزه بالکان و نماینده وزارت امور خارجه، عباس حیدر مدیر عامل انجمن دوستی ایران و بوسنی و محسن سوهانی مدیر شبکه سحر بالکان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در راستای ارتقا و بهبود روابط فرهنگی و علمی دو کشور پرداختند.

در همین راستا علیرضا سلیمانی زاده گزارش کاملی از روند ارتقای کانال بالکان به منظور توسعه کار فرهنگی و معرفی هر چه بیشتر  سبک زندگی ایرانی _ اسلامی، ابراز امیدواری کرد با همکاری سفیر بوسنی هرزگوین در تهران و در نظر گرفتن ملاک های مورد علاقه مسلمانان بوسنیایی و منطقه بالکان زمینه های هر چه بیشتر دیده شدن تولیدات شبکه جهانی سحر در حوزه بالکان فراهم شود.

محسن سوهانی نیز در خصوص ظرفیت های موجود در کل منطقه بالکان خصوصا بوسنی و هرزگوین، به همکاری با شبکه بها تی وی ( شبکه ملی بوسنی و هرزگوین ) و پخش تولیدات شبکه های سحر با لوگوی این شبکه در رسانه های بوسنیایی اشاره کرد و راهکارهایی چون تولیدات سینمایی مشترک بین دو کشور و آموزش نیروهای انسانی بوسنیایی از سوی طرف ایرانی برای هر چه گسترده تر شدن این روابط ارائه کرد که با استقبال گرم سفیر بوسنی و هرزگوین در تهران مواجه شد.

 

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه سریال الکوثر غیاث الدین جمشید نردبام آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بنابر گزارش شبکه المیادین، جنبش حماس امروز (شنبه) اعلام کرد که نشست مهمی با حضور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، «جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و «محمد الهندی» معاون دبیر کل جهاد اسلامی و تعدادی دیگر از رهبران این سه جنبش برگزار شد.

بنابر اعلام حماس، این نشست در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی نوار غزه برگزار شد و طی آن حاضرین پایداری مثال زدنی ملت فلسطین که اراده شکست‌ناپذیر خود با وجود نسل‌کُشی توسط رژیم صهیونیستی را به دنیا ثابت کرد، ستودند.

در این نشست همچنین تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری آتش‌بس، عقب‌نشینی فوری و فراگیر نظامیان اشغالگر، آزادی اسرای قهرمان فلسطینی و نیز راهکارهای کاهش درد و رنج فلسطینیان و تقویت پایداری جبهه داخلی در برابر سلطه‌جویی‌های رژیم اشغالگر، بررسی شد.

رهبران جنبش‌های مذکور بر ضرورت توسعه اقدام ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن طرح‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف ملت فلسطین برای دستیابی به استقلال و بازگشت آوارگان فلسطینی تأکید کردند.

حاضران در این نشست همچنین عملیات‌های قهرمانانه گردان‌های مقاومت و یگان‌های آن در رهبری نبرد را ستودند و ضرورت ارتباطات ملی به منظور تقویت وحدت ملت فلسطین و بهره‌برداری از این پایداری را مورد بررسی قرار دادند.

رهبران جنبش‌های مذکور همچنین به فلسطینیان ساکن غزه، قدس، کرانه باختری، اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ و خارج از فلسطین درود فرستادند و علاوه بر آن اوضاع اسرای در بند زندان‌های رژیم اشغالگر را بررسی و بر خواسته ملت فلسطین برای انجام تبادل اسرای جدی و شرافتمندانه تأکید کردند.

به گفته حماس، حاضران در نشست مذکور به جبهه‌های مقاومت حامی فلسطین از لبنان گرفته تا یمن، سوریه، عراق و ایران درود فرستادند و توافق کردند که رایزنی‌ها با بقیه گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج ادامه یابد.

«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد امروز (شنبه) گفته بود که پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی را در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات دریافت کرده‌اند و پس از اتمام بررسی‌ها، حماس پاسخ آن را ارسال خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان