Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:34:27 GMT

جشنواره رشته های بیلیاردی کشور در گیلان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۵۶۶۶

جشنواره رشته های بیلیاردی کشور در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - دومین جشنواره رشته های بیلیاردی کشور از روز سه شنبه به میزبانی استان گیلان در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره ، حدود 500 ورزشکار این رشته در رده های سنی مختلف از استان های سراسر کشور در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های مختلف بیلیارد با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره در بخش آقایان در رده های سنی جوانان ، رده سنی آزاد و رده سنی پیشکسوتان برگزار می شود که شرکت کنندگان در بخش آقایان در رشته اسنوکر شش توپ، 15 توپ و ناین بال به صورت تیمی و انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین رقابت های بخش بانوان نیز فقط در رده سنی آزاد برگزار می شود که شرکت کنندگان در این بخش ، در رشته های اسنوکر شش توپ ، 15 توپ و ناین بال در دو قسمت تیمی و انفرادی با هم به رقابت می پردازند.
این جشنواره با انجام مراسم افتتاحیه در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شد که در این مراسم علاوه بر رژه تیم های شرکت کننده از 31 استان کشور، پخش سرود ملی ، سرودهای محلی و ارایه دستاوردهای هشت ساله فدراسیون بولینگ و بیلیارد از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم افتتاحیه بود.
در مراسم افتتاحیه و آغاز بکار دومین جشنواره رشته های بیلیاردی کشور که تا روز 23 آذر ماه جاری در منطقه سنگاچین بندرانزلی ادامه خواهد یافت ، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد این استان حضور داشتند.
7285 / 6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيليارد قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان