Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@11:51:56 GMT

قتل زن باردار با انگیزه ای احمقانه! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۵۷۲۸

قتل زن باردار با انگیزه ای احمقانه! + عکس

حوادث رکنا: مردی همسر باردار خود را به خاطر یک سیگار به قتل رساند.

به گزارش دیلی استار، زن باردار از همسرش خواسته بود به خاطر ضرری که دود سیگار برای او دارد سیگار نکشد. گزارش‌های پلیس Police نشان می‌دهد «پیتر مورسوف» 30 ساله نیز از روی عصبانیت با چاقوی آشپزخانه همسر باردار خود را با 7 ضربه به قتل Murder رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات پلیس روسیه نشان می‌دهد که متهم قبل از جنایت Crime تحت تأثیر مصرف الکل نیز بوده و بارها چاقو را در شکم زن باردار 7 ماهه‌اش فرو کرده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! راننده متجاوز به بیمار اورژانسی در آمبولانس تعرض کرد+عکس 2 برابر شدن یارانه نقدی / پیشنهاد برای سال 98 ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مبلغ وام ازدواج سال 98 چقدر است !؟ +جزییات هشدار / خطر مرگ برای تهرانی ها ! + جزییات حیوان وحشی به جان روستاییان افتاد / وحشت مسافران قطار از این حیوان سرنوشت ترسناک پسر 20 ساله ایرانشهری به خاطر اختلاف مالی پدرش با تبهکاران بریدن سر مرد کرجی به سبک داعشی ها در حمام! + جزییات تصادف عجیب / زنده ماندن عابر پیاده پس از تصادف با راننده ناشی + فیلم تصادف شدید پسر بازیگر معروف در جاده چالوس نمی دانستم وقتی با بهناز ازدواج می کنم با دختر گانگستر مشهد وصلت کرده ام دستگیری قاچاقچی اعضای بدن انسان با 50 اسکلت در ایستگاه راه آهن+ عکس علی . ب متهم جدید دلار و سکه کیست؟ + عکس دستگیری

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police آشپزخانه قتل Murder جنایت Crime اخبار حوادث ایران سیگار قتل روس همسر باردار عکس دختر پسر جوان تهران قتل تصاویر راننده ساعت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان