Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:30:13 GMT

تصادف هولناک در باغملک جان پنج نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۵۷۳۲

تصادف هولناک در باغملک جان پنج نفر را گرفت

اهواز-ایرنا- مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک گفت: ساعتی پیش برخورد دو خودرو در مسیر باغملک به ایذه موجب جان باختن پنج نفر شد.

غلامرضا خشنود شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 21:45 شامگاه امشب یک تصادف بین خودروی سواری پراید و اتوبوس در محور باغملک به ایذه حدفاصل سه راهی روستای چشمه‌شیرین رخ داد در این حادثه هولناک٬ سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محور باغملک به ایذه، یکی از جاده‌های مهم خوزستان است که پروژه چهار بانده کردن آن چندین سال است آغاز شده ولی عملیات اجرایی آن هم اکنون بعد از وقفه چندماهه، به کندی پیش می‌رود، باتوجه به حجم تردد و میزان تصادفات منجر به جرح و فوت، تکمیل این پروژه ضرورت دارد در اولویت طرح های راهسازی خوزستان قرار بگیرد.
از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 15 نفر در تصادفات رانندگی در جاده‌های شهرستان با‌غملک جان خود را از دست داده‌اند.
شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان قرار دارد و فاصله آن تا اهواز 143 کیلومتر است.

9434/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تصادف باغملك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم