Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شرور معروف استان البرز که به اتهام قتل تحت تعقیب بود صبح دیروز در عملیات ویژه پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

این متهم بیش از ده فقره پرونده شرارت، زورگیری وعربده کشی در محدوده محله‌های حسین آباد وآق تپه کرج دارد و بارها باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی برای مردم شده بود. سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس Police آگاهی استان البرز صبح دیروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی به خبرنگار حوادث Accidents «ایران» گفت: سیزدهم شهریور سال‌جاری به‌دنبال نزاع خیابانی در محدوده حسین آباد مهرشهر مردی به نام بهمن 44ساله که با چند ضربه قمه بشدت زخمی شده بود به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روز بعد بهمن در اثر عمق جراحاتی که به او وارد شده بود جان باخت. بدین ترتیب کارآگاهان جنایی با شناسایی ضارب که به مرتضی چهار شونه معروف بود او را تحت تعقیب قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی البرز درباره سوابق این متهم شرور گفت: وی بیش از ده پرونده خفت‌گیری با چاقو و مزاحمت برای شهروندان دارد همچنین این شرور تحت تعقیب مأموران پلیس امنیت نیز قرار داشت که با ارتکاب این جنایت Crime خونین پرونده او سنگین‌تر شد.

با شناسایی مخفیگاه این شرور وی در یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! راننده متجاوز به بیمار اورژانسی در آمبولانس تعرض کرد+عکس 2 برابر شدن یارانه نقدی / پیشنهاد برای سال 98 ارتباط راحله با مردان غریبه سرنوشت شومی را برای او در ویلای فشم رقم زد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مبلغ وام ازدواج سال 98 چقدر است !؟ +جزییات این 31 نفر 500 راننده پراید و پولدار تهرانی را نقره داغ کردند ! + عکس بریدن سر مرد کرجی به سبک داعشی ها در حمام! + جزییات نتیجه سهل انگاری چیزی جز مرگ تلخ کودک 2 ساله خراسانی نبود دستگیری قاچاقچی اعضای بدن انسان با 50 اسکلت در ایستگاه راه آهن+ عکس علی . ب متهم جدید دلار و سکه کیست؟ + عکس دستگیری جوان آبادانی جانش را به خاطر یک گوشی موبایل از دست داد سرنوشت محاکمه قاتل سریالی که پس از آزار مهاجران ایرانی، آنها را تکه تکه کرد+عکس فوتبالیست معروف از تانکر آب بیرون کشیده شد / بازپرس راز یک پارتی شبانه در تهران را برملا کرد حیوان وحشی به جان روستاییان افتاد / وحشت مسافران قطار از این حیوان

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حوادث Accidents جنایی جنایت Crime اخبار حوادث استان البرز ایران دام پلیس البرز دستگیر شد عکس دختر پسر جوان تهران قتل تصاویر راننده ساعت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش چین به اسپیس ایکس | به شرور کمک نکنید تا شرارت کند

به گزارش همشهری آنلاین خبرگزاری رویترز، روز جمعه به نقل از پنج منبع آشنا با این برنامه گزارش داد که واحد استارشیلد اسپیس ایکس در حال توسعه شبکه ماهواره ای تحت یک قرارداد ۱.۸ میلیارد دلاری با اداره ملی شناسایی (NRO) است.

یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی که توسط ارتش چین اداره می‌شود، می‌گوید که برنامه اسپیس ایکس بی شرمی و استانداردهای دوگانه ایالات متحده را افشا می‌کند، زیرا واشنگتن شرکت‌های فناوری چین را به تهدید امنیت ایالات متحده متهم می‌کند.

Junzhengping، حساب کاربری که توسط ارتش چین اداره می شود، روز یکشنبه در پلتفرم رسانه های اجتماعی ویبو نوشت: «ما از شرکت های آمریکایی می خواهیم که به شرور کمک نکنند تا شرارت انجام دهد.» این حساب ۱.۱ میلیون دنبال کننده دارد.

در این پست آمده است: «همه کشورهای جهان باید هوشیار باشند و در برابر تهدیدات امنیتی جدید و حتی بزرگ‌تر ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده از خود محافظت کنند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بزرگ‌ترین هواپیمای جهان ساخته می‌شود

وانگ یانان، سردبیر مجله Aerospace Knowledge، مجله‌ای که تحت نظارت حزب کمونیست حاکم است، در مصاحبه‌ای گفته که پروژه ماهواره‌ای اسپیس ایکس یک چالش برای امنیت و ثبات جهانی است.

وانگ در مصاحبه ای به گلوبال تایمز، یک روزنامه دولتی چین، گفت: «تجسس اطلاعاتی پرمخاطب ایالات متحده از کشورها یا مناطقی که نگران آن هستند، ناگزیر باعث می شود برخی مسائل داغ حساس تر یا حتی تشدید شوند.

کد خبر 840040 برچسب‌ها جاسوسی ایلان ماسک چین و آمریکا چین ایالات متحده آمریکا فضاپیما - کاوشگر ماهواره فضا اسپیس‌ ایکس - فضا

دیگر خبرها

  • حمله ارتش چین به اسپیس ایکس | به شرور کمک نکنید تا شرارت کند
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • ترافیک فوق سنگین محور تهران - مشهد
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • چهار مصدوم در تصادف آزادراه قزوین - کرج
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»
  • هنرمند برنامه «صبح جمعه با شما» برای همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند