Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: در فوتبال اسپانیا، بازی در خانه حریفان برای هر تیمی سخت است. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل «لئونسا» از نیاز بارسلونا به بهبود تاکتیکی حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسلونا در این باره اظهار داشت: هنوز جای پیشرفت داریم. امسال در برخی بازی‌ها فوق‌العاده کار کردیم و باید به شیوه همان بازی‌ها ادامه دهیم. البته در برخی رقابت‌ها خوب کار نکردیم. در فوتبال اسپانیا، بازی در خانه حریفان برای هر تیمی سخت است. تغییرات زیادی خواهیم داشت. بازیکنانی که چندان فرصت بازی کسب نکردند، این بار ثابت بازی خواهند کرد. به رسیدن سوارس به دربی خوش‌بین هستیم. نمی‌توانم بگویم سرجی روبرتو به زودی برمی‌گردد.  برای کریسمس روی او حساب کرده‌ایم، اما اگر زودتر برگردد، حال تیم بهتر خواهد شد.

والورده در پایان اظهار داشت: آلنیا ثابت کرده شایسته بودن در تیم اول است. قرار بود او از ژانویه رسماً به لیست تیم اضافه شود، اما با مصدومیت رافینیا، این اتفاق حالا رخ داد. امیدواریم رفته رفته  به بازیکن مهمی برای تیم تبدیل شود. پیروزی در بازی را تقدیم نونیس، رئیس سابق باشگاه که اخیراً درگذشت، می‌کنیم. در بازی رفت به دردسر افتادیم. لئونسا نشان داد تیم خوبی است و باید مراقب باشیم.

فوتبال جهان| رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گذشت

 

انتهای پیام/ 

R7879/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید در دیداری دوستانه میزبان برزیل است و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.
یامال، ستاره جوان اسپانیا، که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از وندل، قصد داشت از ژوائو گومس هم رد شود که بازیکن برزیلی پایش را مقابل او قرار داد و یامال ناگهان خود را نقش زمین کرد.

اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که برخورد خاصی بین دو بازیکن صورت نگرفته و یامال با بزرگنمایی، خود را نقش زمین کرده است. 

هرچند استفاده از وی ای آر هم باعث تغییر در تصمیم داور نشد و در نهایت رودری گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • (ویدئو) خلاصه بازی اسپانیا 3 - برزیل 3؛ نبرد جانانه در برنابئو
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • طارمی بازیکن باهوشی است؛ گلم را به او تقدیم می‌کنم!
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم