Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در ادامه جوسازی علیه حزب الله لبنان از ارسال نامه اعتراضی به سازمان ملل متحد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کرد که قصد دارد به خاطر تونل‌های منتسب به حزب الله لبنان اعتراض کتبی خود را تقدیم «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و ساحل عاج رئیس کنونی شورای امنیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه سعی دارد از طریق دیپلمات‌های خود تاکید نماید که تونل‌های منتسب به حزب الله اقدامی تهاجمی، نقض حاکمیت تل‌آویو و همچنین ناقض قطعنامه‌های 1559 و 1701 سازمان ملل متحد است.

به نوشته این منبع خبری، رژیم صهیونیستی قصد دارد با شیوه‌های دیپلماتیک و رسانه‌ای در پی توضیح دلیل اقدام‌های ارتش خود علیه حزب الله باشد.

در همین زمینه و در فیلم از قبل آماده شده از سوی صهیونیست‌ها درباره عملیات روز سه‌شنبه، اتهام زنی‌هایی علیه حزب الله و ایران صورت گرفته و موجودیت حزب‌الله تهدیدی علیه تل‌آویو خطاب شده است.

بر اساس این گزارش، سرهنگ «جاناتان کانریکوس» سخنگوی رسانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی ظهر سه‌شنبه در نشستی خبری برای ارائه جزئیات بیشتر درباره عملیات «سپر شمالی» برای مقابله با تونل‌های ادعایی «حزب‌الله» گفت: «این عملیات با هدف آشکارسازی و نابودی تونل‌های تهاجمی مرزی حزب‌الله است.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب الله سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی لبنان ملل متحد شورای امنیت وزارتخانه سازمان ملل ایران حزب الله سازمان ملل شورای امنیت لبنان وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هزاران صهیونیست امروز در خیابان «کابلان» در تل‌آویو تجمع کردند و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

هزاران صهیونیست نیز در مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند و آزادی اسرای صهیونیست را خواستار شدند.

پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک