Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، صبح روز سه شنبه با تلاش و پیگیری های مستمر کانون بسیج جامعه پزشکی هندیجان ، اکیپ پزشکی و درمانی به مناطق محروم روستایی امامزاده عبدالله (ع) ازجمله مالکی و شاه عبدالله (ع) اعزام و کارهای ویزیت همراه با آزمایشات و توزیع انواع داروهابصورت رایگان با همکاری واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر (کاروان سلامت ویزیت رایگان ) و آستانه امامزاده عبدالله (ع) و بسیجیان خواهر و برادر منطقه امامزاده انجام گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: بالابردن ظرفیت ها بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم و حاشیه شهرستان از اهداف مهم و تاثیر گذار کانون بسیج جامعه پزشکی هندیجان است که با اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و دور افتاده شهری و روستایی از افتخارات بسیج جامعه پزشکی است.

وی افزود : با حضور اکیپ پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی هندیجان به همراه انواع داروها موجب خوشحالی اهالی منطقه امامزاده عبدالله(ع) هندیجان شد که با توکل بر خدا در آینده اینگونه خدمات پزشکی ، درمانی و امدادی در دیگر مناطق محروم شهرو روستاهای هندیجان انجام خواهدگرفت.

در ادامه مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی وهاب شیرعلی اظهار داشت: حدود ۲۴۱قلم انواع داروهای تخصصی و عمومی دراختیار اکیپ پزشکی اعزامی به منطقه امامزاده عبدالله (ع) هندیجان قرار داده شد که در مدت یک روز بیش از ۱۰۰نفر مورد ویزیت رایگان شدند که از همکاری واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر (کاروان سلامت ویزیت رایگان) که با استقبال اهالی منطقه همراه بود به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: اکیپ پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی هندیجان علاوه بر ویزیت و داروی رایگان خدماتی نظیر آزمایشات قند خون ، فشار خون و تزریقات و غربالگری را با همکاری واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر خواهر و برادر در روستاهای امامزاده عبدالله (ع) و مالکی برای اهالی این روستاها هندیجان انجام داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه