Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودریگو دوترته، رئیس جمهور فیلیپین که خود را یکی از سردمداران مبارزه با مواد مخدر در کشورش معرفی می کند با اعترافی تکان دهنده، بسیاری را شگفت زده کرد.

دوترته گفت در نشست ماه نوامبر آسه‌آن که در سنگاپور برگزار شد ماده مخدر ماریجوآنا مصرف کرده بود. او در توضیح علت این اقدام گفت: این کار را کردم تا در طول نشست بیدار بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه ناگهان، اظهارات خودش را رد کرد و مدعی شد تمام داستانی که تعریف کرده فقط شوخی بود. او گفت: این یک شوخی بود! البته که شوخی بود. اما کسی نمی تواند مرا از انجام آنچه می خواهم، منع کند. اگر بخواهم شوخی کنم، شوخی خواهم کرد. حالا اگر حرفای مرا باور کردید پس احمق هستید.

در پی انتشار اظهارات دوترته، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی او را به دورویی متهم کردند و نوشتند رئیس جمهور فیلیپین به راستی مواد مخدر مصرف کرده ولی پس از مطرح کردن آن پشیمان شده است.

دوترته پیشتر حمایت خود را از قانونی شدن ماریجوآنا در فیلیپین اعلام کرده بود. این در حالی است که او پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری جنگ علیه مواد مخدر را در کشورش آغاز کرد و در این راه هزاران تن کشته شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور مبارزه با مواد مخدر شبکه های اجتماعی مواد مخدر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور شبکه های اجتماعی مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه پاکستانی با پخش تصاویر اختصاصی اسکورت عجیب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور را به نمایش گذاشت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • حال خوش کُن‌هایی که جانتان را می‌گیرند!