Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-روحاني:ملت ايران در سخت ترين شرايط عزت خود را نخواهد فروخت،ايران هرگونه تفسير خودسرانه آمريکا از قطعنامه 2231 را رد کرد،نتانياهو:عمليات سپرشمال ادامه خواهد داشت و دولت انگليس به سرپيچي از پارلمان متهم شدازمهمترين خبرهاي 12 ساعت گذشته ايرنا بود.

اخبار داخلي
*********
سمنان-رئيس جمهوري ايران گفت: ممکن است به ملت ايران اسلامي سخت بگذرد، ولي اين ملت عزت خود را در سخت ترين شرايط نخواهد فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سمنان-رئيس جمهوري با بيان اينکه 319 ميليارد تومان در دولت تدبير و اميد براي 437 طرح اقتصادي استان سمنان سرمايه گذاري شده است،گفت: 1333 نفر در قالب اين طرح ها در بخش کشاورزي به صورت مستقيم شاغل شده اند.
تهران-وزير امور خارجه ايران در پيامي توئيتري به تناقض گفتار آمريکايي ها و اعتراف به صراحت قطعنامه 2231 درخصوص عدم ممنوعيت برنامه موشکي ايران اشاره کرد و نسبت به اين ادعا واکنش نشان داد.
سمنان-معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري گفت: تفاوت نرخ ارز ايجاد شده در کشور موجب افزايش قابل ملاحظه در حجم صادرات صنايع دستي شده است.
سمنان-وزير جهادکشاورزي گفت: طرح هاي آبخيزداري و آبخوان داري در يک ونيم ميليون هکتار از عرصه هاي منابع طبيعي کشور اجرايي مي شود.
سمنان-وزير آموزش و پرورش گفت: تعداد مدارس غيرايمن با کمک خيران مدرسه ساز در دولت تدبير و اميد به 30 درصد کاهش يافت.
سمنان-معاون پارلماني رياست جمهوري گفت: برجام آثار حقوقي و سياسي خود را براي هميشه در کشورهاي دنيا،سازمان هاي بين المللي و سازمان ملل به جا گذاشته است.
کرمانشاه-رئيس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: از هشت سال پيش بيش از 2 هزار پرونده قاچاق متعلق به دانه درشت ها و افراد سرشناس شناسايي شده که همچنان بلاتکليف مانده است و از دستگاه قضائي انتظار مي رود تکليف آن ها را روشن کند.
تهران-وزير نفت بررسي دلايل خروج قطر از سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) را ضروري دانست و گفت: اوپک مشکلات بزرگي از سوي برخي توليدکنندگان نفتي دارد که قطر جزو آنها نيست.
شاهرود-وزير ورزش و جوانان گفت: سه هزار و 500 طرح نيمه تمام ورزشي در کشور وجود دارد که براي تکميل اين طرح ها مشارکت خيران ضروري است.
سمنان-وزير صنعت،معدن و تجارت گفت:دولت دوازدهم تعداد يک هزار و 339 تعرفه واردات غير ضروري را در کشور حذف کرده است.
يزد-مدير مرکز ملي تحقيقات و مطالعات باروري ابرها گفت: مطابق برنامه ريزي هاي انجام شده ظرف چند هفته آينده طرح باروري ابرها در برخي استانها با تکيه بر توان داخلي و با همکاري نيروي هوافضاي سپاه پاسداران با هواپيما و براي نخستين بار نيز با پهپاد در چند استان انجام مي‌شود.
اخبار خارجي
*********
تهران-نماينده کويت در سازمان ملل متحد گفت: اجماعي در شوراي امنيت درخصوص مساله آزمايش موشکي ايران که در جلسه روز سه شنبه شوراي امنيت مطرح شد، نيست.
تهران-محمد عبدالسلام رئيس هيات مذاکره کنندگان صلح يمن در توئيتي نوشت: هيات يمني تمام تلاش خود را براي موفقيت اين مذاکرات و برقراري صلح و پايان جنگ و محاصره به کار خواهد بست.
نيويورک-رئيس گروه اقدام ايران در وزارت خارجه آمريکا با اعلام حمايت از عمليات نظامي صهيونيست ها عليه لبنان مي گويد بر کشف تونل هاي حزب الله در سرزمين هاي اشغالي مصمم هستند.
تهران-بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي بر تداوم عمليات اين رژيم در مرز با لبنان تاکيد کرد.
تهران-سناتورهاي ارشد آمريکايي پس از جلسه با «جينا هاسپيل» مدير آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا (سيا) اعلام کردند:بيش از پيش اطمينان يافته اند که «محمدبن سلمان» وليعهد سعودي عامل قتل «جمال خاشقچي» است.
نيويورک-سفير رژيم صهيونيستي در سازمان ملل، همصدا با متحد آمريکايي خود، آزمايش موشکي ايران را نقض قطعنامه 2231 شوراي امنيت خواند و خواستار محکوم کردن آن شد.
تهران-«مايک پمپئو» وزير خارجه آمريکا گفت که واشنگتن ظرف 60 روز تعهدات خود در پيمان منع موشک هاي هسته اي ميان‌ برد (INF) را تعليق مي کند.
نيويورک-نمايندگي ايران در سازمان ملل متحد با رد هرگونه «تفسير خودسرانه آمريکا از قطعنامه 2231 شوراي امنيت» گفت: اين قطعنامه برنامه مشروع موشک بالستيک متعارف ايران يا فعاليت هاي مرتبط به آن را ممنوع يا محدود نمي کند.
باکو-مدير يک شرکت مشاوره و بازرگاني، خروج قطر از سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) را زمينه ساز عرضه نفت ايران در بازارهاي آسيا و اروپا توسط دوحه ارزيابي کرد.
تهران-دبيرکل سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) ضمن انتقاد از اقدامات روسيه در قبال اوکراين و گرجستان، خواستار آزادي فوري ملوانان اوکرايني شد.
تهران-وزير اقتصاد فرانسه تاکيد کرد، اعتراض ها و ناآرامي هاي اخير در فرانسه که بار مالي بسيار زيادي بر دوش دولت گذاشته است، تاثيرات مستمر و پايداري بر اقتصاد فرانسه خواهد گذاشت.
تهران-سازمان بين المللي مهاجرت اعلام کرد که 150 هزار مهاجر غيرقانوني امسال از آفريقا براي مهاجرت به کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس وارد يمن شدند.
تهران-سناتور دموکرات«اليزابت وارن» با اشاره به پايبندي ايران به برجام گفت که دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا بايد به توافق هسته اي بازگردد.
شبک**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند