Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:21:49 GMT

کاهش فشارهای خارجی از طریق توجه به ظرفیت داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۶۸۷۶

کاهش فشارهای خارجی از طریق توجه به ظرفیت داخلی

یک فعال سیاسی گفت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخل کشور کمک می کند تا فشارهای خارجی کم شود. تجربه نشان داده هر زمان در داخل کشور موفقیت‌هایی بدست اوردیم در خارج از کشور هم گشایش‌هایی ایجاد شده است.

علیرضا منادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رونق دادن به اقتصاد، رفع موانع تولید و فعال کردن حوزه‌های تولیدی از جمله اولویت‌های امروز ایران است که همه مسئولان باید نسبت به آن آگاه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید فضای تولیدی فعال شود؛ چرا که از این طریق اشتغال رونق پیدا می‌کند و به دنبال آن درآمدهای مردم و دولت افزایش پیدا می کند.

این نماینده سابق مجلس گفت: مسئولان فراموش نکنند که باید کارها با سرعت بیش تری انجام شود. موانع پیش روی واحدهای تولیدی برداشته و از ظرفیت های داخلی استفاده شود؛ چرا که استفاده از ظرفیت داخلی  بنیه های اقتصاد ایران را تقویت می کند. این همان هدفی است که اقتصاد مقاومتی دنبال می کند.

وی تاکید کرد که مسئولان اقتصادی باید در چهارچوب هایی که مقام معظم رهبری برای اقتصاد مقاومتی مشخص کردند، حرکت کنند.

منادی با بیان اینکه «باید نگاه‌مان به ظرفیت های داخلی باشد» گفت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخل کشور کمک می کند تا فشارهای خارجی کم شود. تجربه نشان داده هر زمان در داخل کشور  موفقیت هایی بدست اوردیم در خارج از کشور هم گشایش‌هایی ایجاد شده است.

وی افزود: اگر امیدمان به خارج باشد تا فقط از این طریق مشکل مان حل شود، پیش نخواهیم رفت؛ چرا که با توجه به حاکمیت امریکا، این کشور اجازه نمی دهد کشورهای دیگر با ایران همکاری کنند.

وی ابراز عقیده کرد: باید نگاه‌مان به داخل باشد در عین حال نباید ظرفیت های خارجی را هم نادیده بگیریم. بخش های ارتباطات و دیپلماسی باید در کشور فعال شود.

این فعال سیاسی گفت: باید تاکیدمان روی بازارهای منطقه ای باشد؛ چرا که برخی کشورها برای همکاری با ایران با امریکا تعارض منافع دارند، از این طریق است که می توانیم به دنبال گسترش امنیت فروش نفت و بازگشت پول ایران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونق اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی در ویدئویی گفت: رهبری بعد از زدن هواپیمای اوکراین گفتند هرچه ما ناراحت شدیم دشمن از این کار خوشحال شد.

به گزارش جماران، ابطحی ادامه داد: آیا همان جمله را نمی‌شود دوباره گفت که هرچه نیرو‌های انقلابی در سراسر جهان و غرور داران ایرانی در داخل از این برخورد مستقیم ایران با اسراییل به وجد آمدند، این مبارزه گسترده خیابانی با حجاب اختیاری باعث خوشحالی اسراییل و مخالفان جمهوری اسلامی شد؟

این همزمانی برخورد‌های سنگین تجربه شده وناکام به بی حجاب‌ها با حملات گسترده پهپادی به اسراییل و بیدار شدن غرور ملی و خوشحالی از اینکه آسمان اسراییل بعد از ۸۰ سال این گونه شکافته شد را فقط مبارزه با حجاب اختیاری و درگیر کردن خانواده‌ها می‌توانست خدشه دار می‌کند.

اینکه بار‌ها به نفوذ و عوامل دشمن اشاره می‌شود نمونه اش در همین کار‌ها نیست؟

آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقمند باشند حواس‌ها را از جنایت‌های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه پاسداران در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند

به جای احضار چند نفر نویسنده و منتقد نباید این‌ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؟ در عرف سیاست به وقت جنگ به اتحاد داخلی باید اندیشید.

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران