Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:50:05 GMT

برگزاری ۴۵ کارگاه آموزش خانواده در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۶۹۳۲

برگزاری ۴۵ کارگاه آموزش خانواده در قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ۴۵ کارگاه آموزش خانواده در ۱۵ محله قزوین و همچنین نواحی منفصل شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، «محمد درافشانی» بیان کرد: این کارگاه های آموزشی با هدف ارتقای سطح آگاهی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان با تأکید بر توسعه آموزش های همگانی برگزار می شود و برنامه ریزی شده است تا در هر محله سه کارگاه آموزش خانواده برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین مهمترین رویکرد برنامه های مجموعه مدیریت شهری قزوین را توجه به نواحی منفصل شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سطح دانش و مهارت های زندگی شهروندان علاوه بر محلات، کارگاه آموزش خانواده در این نواحی هم برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: اقتصاد خانواده، تربیت فرزند و مهارت های همسرداری سرفصل های محتوای آموزشی کارگاه آموزش خانواده است.

 

درافشانی اعلام کرد: اساس جامعه سالم‌ را خانواده‌ های‌ سالم‌ می‌سازد، خانواده سالم‌، خانواده‌ ای‌ است‌ كه‌ به‌ نیازهای‌ همه‌ جانبه اعضای خود توجه‌ دارد و سعی‌ می‌ كند به‌ انتظارت‌ آنان‌ به‌ شیوه‌ های‌ درست‌ پاسخ‌ دهد.

وی تصریح کرد: از همین رو برگزاری کارگاه های آموزش خانواده برنامه‌ ریزی ‌شده‌ است كه هدف آن، نزدیك كردن روش‌های تربیتی و آموزش والدین و مربیان و درنهایت، تغییر در رفتار آنان است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: افزایش دانش خانواده‌ها از این فکر نشأت می ‌گیرد که توانایی زنان و شوهران (همسران) یا پدران و مادران در شکل‌ گیری خانواده‌ های متعالی، درگرو دانایی آنان در زمینه دانش روان‌ شناسی و دانش ‌های وابسته است؛ بخشی از دانش‌ هایی که ضرورت دارد هر زن یا شوهری و مادر یا پدری هرچه زودتر با آن آشنا شود، دانش مربوط به شیوه های همسرداری (آیین زن‌ داری و آیین شوهرداری)، تربیت فرزند و اقتصاد خانواده است.

 

وی یادآور شد:هدف نهایی تمامی این کوشش‌ها، برداشتن گامی هرچند کوچک برای یافتن الگوی ایرانی، اسلامی برای مهمترین کانون تربیتی یعنی خانواده است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شیراز بیرجند روز جهانی معلولان حوزه هنری خراسان جنوبي مسجد روزنامه استیضاح دولت کارگاه آموزش خانواده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه امسال برای نخستین بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.   علی رحیمی افزود: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شد.   وی ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومتر‌ها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند.   رحیمی بیان کرد: ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی کردن در مسیر‌های سخت گذر می‌پرداختند.   رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.   رحیمی اظهار کرد: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش سه هزار و ۷۱۱ دانش آموز عشایری را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.   وی ابراز کرد: این دانش آموزان به‌صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی این اداره کل قرار گرفته اند.   مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.   چهار درصد جمعیت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش آموزان عشایری تشکیل می‌دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی