Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 13 آذر در ششمین اجلاس استانی نماز با موضوع «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» گفت: هدف از برگزاری این اجلاس‌ها این است که سالی یک مرتبه فریاد دعوت به سوی نماز برآورده شود تا همگان توجه به این امر مهم و حرکت مضاعف در ترویج آن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عناوین اجلاسیه‌های نماز تصریح کرد: هر اجلاسی با عنوان خاص برگزار می‌شود تا مباحث مرتبط با نماز و مباحث تخصصی از سوی اساتید مطرح شود و هدف این است که با عناوین مختلف، افراد موثر و ذیربط بتوانند قدم‌هایی در راستای ترویج فرهنگ نماز بهتر و بهتر بردارند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان بیان کرد: از دو ماه قبل کتابی با عنوان «خانه بهشتی» در ارتباط با اجلاس نماز با مضمون راهکارهایی برای والدین در مراقبت فرزندان به مسئله نماز به مسابقه گذاشته شد که 2 هزار و 600 نفر از هم استانی‌ها در این مسابقه شرکت کردند و به 60 نفر جوایزی اهدا می‌شود.
حجت‌الاسلام عرب‌پور تأکید کرد: در کنار اجلاس، حرکت‌هایی مانند نمایشگاه کتاب نماز و ... برگزار می‌شود که در ترویج فرهنگ نماز مؤثر است و انتظار می‌رود که مدعوین به ویژه آن‌هایی که در این ارتباط نقش دارند از جمله ائمه جماعات، مربیان امور تربیتی، اعضای هیئت‌های دانش‌آموزی و مدارس همه بتوانند منادی امر نماز باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اجلاس نماز عرب پور اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد