Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود.

وی گفت: یگان های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود با حضور دادستان عمومی و انقلاب کبودرآهنگ و بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر، به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ افزود: در نتیجه اجرای این طرح ها، مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی کشف و ۱۲ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر جلبی و یک سارق دستگیر شدند.

وی گفت: ۴ فقره سرقت داخل خودرو نیز کشف و ۱۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد.

کد خبر 4476483

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان مواد مخدر کبودرآهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد