Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:23:42 GMT

خوزستان| شهدای مدافع حرم چشم فتنه را کور کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۷۶۲۷

خوزستان| شهدای مدافع حرم چشم فتنه را کور کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امیرالمومنین (ع) در مقابل این جریان شمشیر کشیدند و فرمودند من بودم که چشم فتنه راکور کردم و الان نیز مدافعان حرم این کار را کردند. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، آیت الله محسن حیدری در یادواره شهدای دانشجوی مدافع حرم و مدافع وطن که در دزفول برگزار شد؛ اظهار داشت: قاتلان همه شهدا مدافع حرم و حادثه تروریستی اهواز جریان تکفیری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این جریان به عنوان سربازان آمریکا، اسرائیل و آل سعود و در واقع سرباز فرعون‌ها و قارون‌های منطقه هستند.

وی افزود: این جریان مربوط به امروز نیست بلکه نخستین جریان تکفیری در جهان اسلام خوارج هستند.

قزوین|مدافعان حرم با غلبه بر جنایتکاران از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردندمستند مدافعان حرم و شهید طاها اقدامی در رادیو اصفهان تولید می‌شودتهران| شهدا و مدافعان حرم اقتدار و عزت شیعی را به رخ جهانیان کشاندند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امیرالمومنین (ع) بعد از کشته شدن خوارج در جنگ نهروان فرمودند فکر نکنید اینها تمام  شدند، اینها هنوز در رحم‌های مادرانشان و صلب پدرانشان هستند و در هر زمانی سر بر می‌آورند.

وی ادامه : امیرالمومنین (ع) در مقابل این جریان شمشیر کشیدند و فرمودند من بودم که چشم فتنه راکور کردم و الان نیز مدافعان حرم این کار را کردند.

آیت الله حیدری در ادامه افزود: هرچه امنیت  و عزت داریم مرهون خون شهداست، اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید با تکفیری‌ها در کوچه‌های دزفول و اندیمشک می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر

در پی بارش‌های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگاران در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودرو‌ها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است. وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود. ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • زیر آب رفتن بوستان‌های ساحلی دزفول با پر شدن سد دز (فیلم)
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال