Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس از نحوه توزیع سبد کالای حمایتی انتقاد کرد. ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به توزیع سبد کالای حمایتی از سوی دولت، اظهار داشت: نحوه توزیع سبد کالای حمایتی که از سوی دولت اجرا شده، دارای اشکالاتی است، اما اصل کار خوب و پسندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، یکی از اشکالات نحوه توزیع سبد کالای حمایتی را پایش نکردن دقیق مشمولان دانست و اظهار داشت: هنوز بسیاری از افراد جامعه و سرپرستان خانوارها، با وجود اینکه حقوق ماهیانه‌شان کمتر از 3 میلیون تومان است، نمی‌دانند که اصلا سبد حمایتی به آنها تعلق می‌گیرد یا خیر.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس، اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بنده و بسیاری دیگر از نمایندگان مجلس، مردم روزانه مراجعه و مکاتبه و از نحوه توزیع سبد کالای حمایتی گلایه دارند.

بندپی: ارزش ریالی سبد کالا هفته بعد اعلام می‌شودتذکر یک نماینده به ربیعی درباره سبد کالا و دستمزد کارگرانافراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا پایان مهر سبد کالا دریافت می‌کنند

مفتح در بیان یکی دیگر از اشکالات نحوه توزیع سبد کالای حمایتی، گفت: یکی از اشکالاتی که به این طرح وارد است این است که، هنوز افراد، اطلاع دقیقی از اینکه آیا اصلا شامل این طرح می‌شوند یا خیر، ندارند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال، در طرح توزیع سبد کالای حمایتی اصلا مشخص نیست که افرادی که تحت پوشش هیچ‌کدام از سازمان‌های حمایتی نیستند و یا دارای مشاغل آزاد هستند، چگونه باید از مزایای سبد کالای حمایتی بهره‌مند شوند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع طرح سبد کالای حمایتی برای اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه تا حدودی مطلوب است و می‌تواند بخشی از هزینه‌ها را جبران کند، اما در اجرا دارای اشکالاتی است که باید رفع شود.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • تصویب یک طرح برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل در آمریکا
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین