Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:40:10 GMT

دیابت را با یک گیاه شگفت انگیز مهار کنید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۸۱۴۵

دیابت را با یک گیاه شگفت انگیز مهار کنید

رکنا: دیابت را با روش های مختلف می توان کنترل کرد اما راهکارهای طب سنتی بهترین روش است.

یکی از بهترین خواص ترنجبین بهبود دیابت است.ترنجبین قند موجود در ادرار را کاهش داده و از این رو برای مبتلایان به مرض قند مفید است.

همچنین با ترنجبین علاوه بر کنترل دیابت می‌توان سرفه را درمان کرد، ترنجبین یکی از بهترین گیاهانی است که موجب بهبود سرفه و تسکین درد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از مصرف زیاد آن خودداری کنید چرا که مصرف ترنجبین برای طحال و اشخاص گرم مزاج مضر است و افراد مبتلا به حصبه، اسهال خونی، بواسیر، خون ادراری و آبله از خورردن آن خودداری کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس «مرتضی چهار شونه» را می شناسید؟!‌/ او کرج را به هم ریخت! +عکس عروس و داماد نمی دانستند کنار تمساح ها عکس می اندازند؟! + عکس مرد اعدامی از چوبه دار پایین کشیده شد! / در بروجرد رخ داد اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! راننده متجاوز به بیمار اورژانسی در آمبولانس تعرض کرد+عکس قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو پسر 22 میلیارد دلاری فقط 7 سال دارد + عکس سیا راز قتل خاشقچی در توطئه بن‌سلمان و ترامپ را برملا کرد این دزد در 5 ثانیه در خودروها را باز می کند +فیلم لحظه شگرد سرقت قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: طب سنتی قند شگفت انگیز کاهش دیابت عکس دختر جوان پسر ایران قتل تهران راننده تصاویر تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت

زیارتگاه و گورستان خالد نبی با سنگ‌گورهای شگفت از گستره‌های طبیعی و تاریخی شهرستان گنبد کاووس در استان سرسبز گلستان به‌شمار می‌رود، این زیارتگاه، با توجه به قدمتی که دارد توجه بسیاری از گردشگران و همچنین باستان‌شناسان را به خود جلب کرده است.

دریافت 27 MB

تصویربردار: حدیثه پاسندی / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون