Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اجرای برنامه «واقعیت افزوده مجازی» را یک گام بلند در مجموعه دهکده طبیعت قزوین عنوان کرد و اظهار داشت: مردم می توانند این اپلیکیشن را از طریق جستجو در گوگل یا سایت دهکده طبیعت و یا با حضور در این دهکده دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین افزود: کنار هر قفس یک داده هایی قرار داده شده است که مردم با استفاده از این اپلیکیشن می توانند اطلاعات حیوانات هر قفس را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که در روزهای شلوغ، کارشناسان و لیدرهای ما همراه با بازدیدکنندگان هستند و توضیحات لازم را به بازدیدکنندگان می دهند اما این اپلیکیشن به طور قطع باعث ارتقای خدمات رسانی به مردم می شود.

این مسئول، دهکده طبیعت را به عنوان یک کلاس درس بزرگ برای دانش آموزان و کودکان و نوجوانان معرفی کرد و گفت: دانش آموزان در کتاب های درسی خود در مورد بسیاری از حیوانات و نحوه زندگی آن ها مطالعه کرده اند اما تاکنون این زندگی را از نزدیک نتوانسته اند ببینند چراکه شرایط آن وجود نداشته است اما امروز دهکده طبیعت با نگهداری از گونه های مختلف جانوری توانسته مجموعه ارزشمندی از حیوانات را گرد آورد و در همه فصول در معرض دید کودکان و نوجوانان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت قزوین افزود: بازدید کودکان و نوجوانان از دهکده طبیعت نه تنها یک بازدید علمی بلکه یک برنامه مفرحی است که والدین می توانند از این ظرفیت به شکل مطلوبی در راستای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود بهره ببرند.

محمدی تصریح کرد: گاوبانگی گوزن ها، جنگ نرها، همزیستی ببر و هاسکی، زندگی اجتماعی میمون ها، نحوه مراقبت حیوانات از فرزندان خود و ده ها مورد دیگر از جمله چیزهایی هستند که ما صرفا می توانیم این ها را در مجموعه ای همچون دهکده طبیعت ببینیم و به دلیل اینکه بسیاری از این موارد در فصول خاص و زمان های محدود انجام می گیرد، مشاهده آن برای همه در طبیعت غیر ممکن است و این نیز از دیگر مزیت های دهکده طبیعت قزوین محسوب می شود.

کد خبر 4476539

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک محمدی دهکده طبیعت قزوین شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب

ایتنا - اپل به دلیل محتوای نامناسب، اپلیکیشن های هوش مصنوعی را از فروشگاه خود حذف می کند  اپل برخی از اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی را که می‌توانند تصاویر نامناسب جنسی را تولید کنند، از اپ استور حذف کرده است.

اپل از وجود تعدادی اپلیکیشن ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در اپ استور اطلاع داده بود که به عنوان توانایی ایجاد تصاویر برهنه بدون رضایت تبلیغ شده بودند.

اپل سه برنامه را بلافاصله پس از گزارش از اپ استور حذف کرد، به این معنی که خود شرکت نتوانسته برنامه‌هایی را که خط مشی اپل را نقض می‌کنند پیدا کند و این برنامه‌ها مراحل بررسی را پشت سر گذاشته‌اند و توسعه دهندگان آنها از انتشار اپ‌ها منع نشده‌اند. 

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد