Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:18:30 GMT

آتش سوزی بازارچه میدان ارتش اصفهان مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۸۳۲۸

آتش سوزی بازارچه میدان ارتش اصفهان مهار شد

اصفهان- ایرنا- آتش سوزی بازارچه جانبی میدان ارتش شهر اصفهان بامداد چهارشنبه بدون تلفات انسانی مهار و خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت پنج و 42 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اعلام و پس از دو دقیقه اولین تیم در محل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن گلابی افزود: این آتش سوزی در بازارچه ای جانبی که محل فروش انواع کالاها بوده است رخ داده بود.
وی با بیان اینکه 17 ایستگاه به محل اعزام شدند ادامه داد: با حضور 45 دستگاه خودروی نجات و عملیات شامل خودروی هوارسان، امداد و نجات، تامین آب، لودر و سایر خودروها و نیز 60 نیروی آتش نشان، آتش خاموش و محل پاک سازی شد.
وی با اشاره به اینکه علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است تصریح کرد: این آتش سوزی صدمه جانی نداشت.
24 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 600 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.
7135/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث آتش سوزي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به صورت رگبار باران، رعد وبرق، وزش باد شدید فعال ودر نقاط مستعد بارش تگرگ، و شدت ناپایداری‌ها در روز پنج شنبه پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی افزود: فعالیت این سامانه بیشتر درمناطق غرب و جنوب استان ازجمله بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: این سامانه بارشی همه مناطق استان اصفهان را در بر می‌گیرد و در این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، تگرگ، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی وگردنه ها، و خسارت به محصولات کشاورزی احتمال می‌رود.
لیلا امینی توصیه کرد از سفر‌های برون شهری، توقف در بستر وحاشیه رودخانه‌ها پرهیز و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، جابجایی عشایر احتیاط شود و دستگاه‌های اجرایی وامدادی در آماده باش باشند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد