Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:01:53 GMT

نوروکور دارویی که به قطع عضو دیابتی پایان می دهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۱۸۷۰۴

نوروکور دارویی که به قطع عضو دیابتی پایان می دهد

جاوید گفت: داروی نوروکور تا ۶ ماه دیگر دیگر به بازار عرضه میشود که با راه اندازی مجدد جریان خون در عضو دیابتی دیگر نیازی به قطع عضو بیماران نسیت.

«میهن جاوید» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص داروی نوروکور گفت تاکنون در دنیا هیچ دارویی وجود نداشته که زخم پای دیابتی را درمان نماید و در نهایت به قطع پا منجر می شد چرا که خون رسانی به پا و یا انگشت دست مختل می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و راهی جز قطع عضو دیابتی باقی نمی گذاشت.

 

مخترع داروی نوروکور افزود: این دارو میکروپاتی و آنژیوپاتی را به طور کامل درمان می کند، و دیگر نیازی به قطع عضو نخواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: نوروکور عناصری که به علت قند بالا در بدن رسوب کرده را درمان می کند و جریان خون در عضو مجددا راه اندازی می شود و آنتی بیوتیکها دوباره می توانند به عضو برسند.

 

جاوید با بیان اینکه طول دوره درمان با این دارو یک ماه است، گفت: هم اکنون در حال راه اندازی درمانگاه نوروپاتی در بیمارستان فارابی هستیم تا برای بیماران این درمان انجام شود و دیگر نیازی به قطع  عضو نداشته باشند.

 

جاوید خاطر نشان کرد: این دارو تا ۶ ماه دیگر و پس از طی مراحل لازم به بازار عرضه می شود.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شیراز بیرجند روزنامه روز جهانی معلولان میرزا کوچک جنگلی استان همدان زلزله مسجد مجلس شورای اسلامی درمان قطعی دیابت دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ایفدانا، بهادر صیدمحمدیان معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو  با تأکید بر اینکه عطاری‌ها حق فروش و عرضه هیچگونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند، گفت: عطاری‌ها فقط می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیرسمی ارائه دهند.

معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو افزود: هرگونه فروش دارو یا فرآورده داروییاز جمله  داروی گیاهی، طبیعی و سنتی یا دارو‌های شیمیایی و بیولوژیک در محلی غیر از داروخانه از جمله عطاری‌ها تخلف است.

بهادر صیدمحمدیان گفت: در صورت مشاهده دارو و فرآورده دارویی در عطاری‌ها ، بازرسان سازمان غذا و دارو می توانند این فرآورده‌ها را به عنوان محصولات قاچاق ضبط و بر اساس ضوابط با عطاری مربوطه برخورد می‌کند.

دیگر خبرها

  • متفورمین و سرماخوردگی بزرگسالان پرمصرف‌ترین داروهای کشور
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • بهبود شرایط صنایع دارویی در گرو برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • سندروم درس (Dress) بیماری مرموز ترانه عیلدوستی چیست؟ | این بیماری با بدن ترانه چه کرد و آیا درمان دارد؟
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد