Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شیخ‌الاسلامی می‌گوید: شورای تامین جهت ایجاد نظم هرچه بیشتر اعلام کرد باید برای سایر دیدارهای پیام بلیت‌فروشی انجام گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، علی شیخ‌الاسلامی  در خصوص محرومیت فعال، مربی پیام و موسوی، بازیکن ملی‌پوش این تیم در دیدار مقابل پیکان اظهار کرد: رای کمیته انضباطی قطعی است و با وجود اعتراض از سوی باشگاه رای کمیته انضباطی تغییری نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه عدم حضور موسوی در دیدار آتی این تیم یک تجربه جدید برای تیم پیام است، خاطرنشان کرد: غیبت موسوی، یک تجربه جدید برای پیام محسوب می‌شود و خواهیم‌دید که تیم پیام بدون موسوی چه عملکردی خواهدداشت. بازیکنان با تجربه و باانگیزه‌ای از جمله سعید مصطفی‌وند در تیم حضور دارند و در خصوص دیدار با پیکان تهران نگرانی وجود ندارد. موسوی نیز در کنار تیم به بازیکنان روحیه خواهدداد. امیدوارم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاریم. از آنجایی که پیروز این دیدار، رتبه دومی خود در نیم‌فصل را تا حدودی تثبیت می‌کند، حساسیت این دیدار بالاست و به حضور تماشاگران نیاز داریم. مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در خصوص تماشای دیدار پیام و پیکان برای هواداران مشهدی تاکید کرد: این آخرین دیدار پیام در لیگ برتر است که رایگان خواهدبود. سایر بازی‌های پیام در نیم‌فصل دوم با بلیت فروشی برگزار می‌شود. شورای تامین برای ایجاد نظم هرچه‌بیشتر در بازی‌ها اعلام کرده که بلیت فروشی صورت بگیرد. صرفا بلیت‌فروشی به دلیل اعلام شورای تامین است وگرنه با مبلغی که از بلیت فروشی حاصل می‌شود، دردی از باشگاه دوا نخواهدشد. شیخ‌الاسلامی در رابطه با تغییر و تحولاتی که در خصوص سالن مهران ایجاد خواهدشد، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی داشتیم، از روز پنجشبنه پیمانکاری از سوی اداره کل ورزش‌وجوانان کار خود را در سالن مهران آغاز خواهدکرد و تغییرات منطقی و قابل اجرایی که فدراسیون درخواست کرده، ایجاد خواهدشد. پیام مشهد پس از دیدار مقابل پیکان، تا نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر مقابل کاله مازندران هیچ مسابقه‌ خانگی نخواهدداشت و در این مدت سالن مهران در دست تعمیر خواهدبود. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازی رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران

 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir