Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس بانک، در راستاي مسئوليت اجتماعي و ادامه برنامه هاي حمايتي خود به منظور کاهش آلام مردم زلزله زده سرپل ذهاب از تيم واليبال نوجوانان اين شهرستان حمايت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، میرزایي مديرشعب استان کرمانشاه باتبيين نگرش و ديدگاه مديران و پرسنل اين بانک به عنوان يک بانك مردمي گفت: هيئت واليبال شهرستان سرپل ذهاب باهمكاري بانك قرض الحسنه مهر ايران به منظور ايجاد نشاط در ميان نوجوانان اين شهرستان پس از زلزله هاي مكرر دو سال اخير تمرينات واليبال را به منظور شركت در مسابقات آغاز كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره با اهمیت نشاط نوجوانان در جامعه گفت: پس از زلزله های اخیر در شهر سرپل ذهاب اين شور و نشاط نوجوانان و جوانان است که مي تواند زندگي را به شهر برگرداند.

میرزایی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در همان ساعت هاي اوليه زلزله در کنار مردم بوده و هست و يقين داشته باشيد تا رونق همه جانبه اين شهر دست از حمايت بر نمي دارد.

در ادامه، ناصر فلاحی عضو هیئت والیبال شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب با استقبال از اقدامات بانک گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران در اين سال ها با ترويج فرهنگ قرض الحسنه در کنار متنوع ترين خدمات بانکي و چيدمان بهترين پرسنل با شايسته ترين برخوردها ثابت كرده در همه حال يك بانك مردمي است و هميشه با مردم باقي خواهد ماند.

مربی والیبال سرپل ذهاب گفت : امید است این سربلندي بانک که به واسطه خير و برکت سنت قرض الحسنه به دست آمده و تيم ما با افتخار لوگوي آن را بر سينه خود نصب کرده است روشنگر راه باشد و تيم واليبال نوجوانان شهرستان سرپل ذهاب با موفقيت هاي خود موجب سرافرازي نام بانك شود.

شایان ذکر است، شهرستان سرپل ذهاب طی دو سال اخیر چندین زلزله بزرگ با ريشترهاي ۷.۳ و ۶.۴ را تجربه کرده است که در اين مدت بانک قرض الحسنه مهر ايران با شعار « دستي از مهر براي ايران » از ۲۱ آذرماه ۹۶ تاكنون در اين مناطق اقدام به ساخت ۳ باب مدرسه روستايي ، احداث ۳ باب خانه بهداشت روستايي، مرمت مدرسه ۸ كلاسه خليج فارس، پرداخت دو هزار وام قرض الحسنه و توزيع اقلام مورد نياز زندگي در ميان مردم نموده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران تیم والیبال سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمانشاه: شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی بوده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب