Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، فخرالسادات خامسی‌هامانه، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد عصر روز گذشته، 13 آذرماه در نخستین کارگروه اجتماعی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را یک انقلاب سیاسی، اجتماعی و جامع‌الابعاد دانست که لازم است همه ابعاد آن اعم از اثرات، نتایج و اقدامات انجام گرفته بررسی شود تا با شناسایی نقاط قوت، آسیب‌ها و پیامدهای آن برای نسل جوان و افزایش آگاهی آنان فرصت‌سازی و باورسازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خامسی‌ هامانه اظهار امیدواری کرد: با نگاهی به آینده بتوان قدرتمندتر از همیشه و رو به جلو، برنامه‌های مربوط به شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان را در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی پیش برد.
وی تأکید کرد: باید بتوان با استفاده از ظرفیت نخبگان و همراهان انقلاب فرصت را برای آسیب‌شناسی نتایج کم‌اثردر حوزه ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی غنیمت شمرد و با معرفی نقاط قوت انقلاب، این نقاط را برجسته کرد و با انرژی مضاعف این راه را ادامه داد.
خامسی پیشنهادات اداره کل امور اجتماعی استان را با اولویت نشست‌های اجتماعی، گفت‌وگو محور و گفتمان‌محور بیان کرد و هدف را جذب مخاطب اعم از نسل جدید همراه با برنامه‌های جدید و تأثیرگذار و در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های اجتماعی مردم عنوان کرد.
سعید زارع، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با تأکید بر جریان داشتن مؤلفه‌های امیدآفرینی، نشاط بخشی و ماندگاری در بطن برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و هماهنگی بین بخشی پکیج بزرگ فرهنگی برای بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب با هدف رشد برنامه‌های نوآور تهیه شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برنامه‌های این مناسبت به تجلیل از زندانیان انقلاب و فجرآفرینان، برگزاری جشن بزرگ نشاط، امید، انقلاب، ساخت و تولید 40 اثر فاخر در حوزه‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی کشور در یزد، برگزاری 40 جشن انقلاب توسط 40 مؤسسه و کانون فرهنگی هنری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مساجد پرداخت.
زارع همچنین تجلیل از 40 روستای منتخب در آبادانی، توسعه و پیشرفت، برگزاری 40 جشن در سطح شهر، برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با موضوع انقلاب، معرفی و تجلیل از هنرمندان فعال حوزه انقلاب، تجلیل از بانوان فعال عرصه انقلاب، معرفی و تجلیل از خیران و حامیان اجتماعی انقلاب، برگزاری تجلیل از 40 خیر مدرسه‌ساز را از دیگر برنامه‌هایبزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۱۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد