Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود توانسته به برکت خون شهدا پیروزی‌های چشم‌گیری داشته باشد و نفوذ انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در سومین یادواره ۸۳ شهید تدارکات و پشتیبانی استان اظهار کرد: یاد شهدایی که روزی خاکی بودند و افلاکی شدند را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت شهدا در سخنان امام خمینی (ره) بیان داشت: امام (ره) با آن عظمت و شوکتی که داشتند فرمودند: " وقتی به چهره شهدا نگاه می‌کنم احساس حقارت می‌کنم".

حسینی صدر ادامه داد: رزمندگان آن دوران یادشان هست که سربازان در آماد و پشتیبانی چطور زیر رگبار و تیر دشمن برای خط مقدم کمک‌رسانی می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از رزمندگان تدارکات و پشتیبانی با خمپاره تکه تکه می‌شدند اما با ایثار و شجاعت به سایر رزمندگان خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه آوازه شهدای این سرزمین به گوش همه رسیده است افزود: شهدا عظمت دارند، زنده‌اند و در محضر خدا روزی می‌گیرند شاید ما متوجه نباشیم اما اهل دل و بصیرت خوب شهیدان را می‌شناسند.

حسینی صدر تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود توانسته به برکت خون شهدا پیروزی‌های چشم‌گیری داشته باشد و نفوذ انقلاب صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر این اساس حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه روستاها و خانه‌های جنوب لبنان رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز یکشنبه ساختمانی را در شهرک صهیونیست‌نشین «شتولا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی که محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، هدف گرفته و به صورت مستقیم مورد اصابت قرار داده‌اند.

همچنین رزمندگان حزب‌الله لبنان موفق شدند ساعت ۱۸ عصر امروز یکشنبه موضع نظامی صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار بدهند.

پیش از این نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بر این اساس با احتساب دو عملیات جدید حزب‌الله لبنان، شمار عملیات‌های رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۴ عملیات می‌رسد.

کد خبر 6091486

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند