Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي سربيشه گفت: از محل اعتبارات امسال، 14 طرح هادي روستايي با اعتبار يک ميليارد و 150 ميليون تومان در اين شهرستان در دست اجرا است.

حميد حاجي زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح ها از محل اعتبارات تملک و دارايي و ملي در دست اجرا است که زيرسازي، جدول گذاري و سنگ فرش معابر اين روستاها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تاکنون در 57 روستاي شهرستان طرح هادي روستايي با اعتبار 6 ميليارد تومان اجرا شده است، اضافه کرد: در اين روستاها 141هزار مترمربع عمليات زيرسازي، 219 هزار مترمربع آسفالت معابر، 68 مترمربع عمليات خاکي، 73 هزار مترمربع سنگ فرش معابر و 25 هزار متر طول جدول گذاري انجام شده است.
مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي سربيشه عنوان کرد: 128 روستاي بالاي 20 خانوار در شهرستان وجود دارد، مسئولان براي توسعه و عمران اين روستاها سهميه قير بيشتري را اختصاص دهند.
حاجي زاده بيان کرد: همچنين امسال 75 ميليون تومان سهميه قير رايگان به شهرستان اختصاص يافت که با اين اعتبار چهار هزار مترمربع آسفالت معابر انجام خواهد شد.
وي افزود: بنياد مسکن انقلاب اسلامي همواره توجه ويژه اي به مناطق روستايي و کمتر توسعه يافته داشته و آسفالت و بهسازي معابر روستايي با هدف افزايش رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.
شهر سربيشه به مرکزيت شهرستان سربيشه با هشت هزار و 251 کيلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کيلومتري جنوب بيرجند مرکز خراسان جنوبي قرار دارد.
7556*6054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان