Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:17:32 GMT

طرح هادی در 14 روستای سربیشه در دست اجرا است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۰۴۸۴

طرح هادی در 14 روستای سربیشه در دست اجرا است

حمید حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها از محل اعتبارات تملک و دارایی و ملی در دست اجرا است که زیرسازی، جدول گذاری و سنگ فرش معابر این روستاها انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون در 57 روستای شهرستان طرح هادی روستایی با اعتبار 6 میلیارد تومان اجرا شده است، اضافه کرد: در این روستاها 141هزار مترمربع عملیات زیرسازی، 219 هزار مترمربع آسفالت معابر، 68 مترمربع عملیات خاکی، 73 هزار مترمربع سنگ فرش معابر و 25 هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه عنوان کرد: 128 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان وجود دارد، مسئولان برای توسعه و عمران این روستاها سهمیه قیر بیشتری را اختصاص دهند.
حاجی زاده بیان کرد: همچنین امسال 75 میلیون تومان سهمیه قیر رایگان به شهرستان اختصاص یافت که با این اعتبار چهار هزار مترمربع آسفالت معابر انجام خواهد شد.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره توجه ویژه ای به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته داشته و آسفالت و بهسازی معابر روستایی با هدف افزایش رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف انقلاب اسلامی جدول خراسان جنوبی فرش مسکن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر

به گزارش مهر، محمد فدوی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بارش‌های زمستانی و آسیب‌های زیادی که بر اثر بارش نزولات جوی و یخ زدگی به رویه راه وارد شده است و همچنین تردد بالای این محور اداره کل راهداری جهت تأمین عبور و مرور ایمن و هموار و در جهت نگهداری رویه راه اقدام به اجرای یک لایه روکش آسفالت گرم کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: ادامه داد: در محور سربیشه- نهبندان حدفاصل تقاطع چاچاخو به سمت نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر روکش آسفالت شروع شده است.

فدوی اعتبار این پروژه را ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی عنوان کرد و افزود: این عملیات به صورت پیمانی انجام می‌شود.

کد خبر 6079037

دیگر خبرها

  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • آسفالت ۷۴۵ هزار مترمربع از معابر شهرکرد در سال گذشته
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • اجرای ۲۵ طرح هادی در روستا‌های بن
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز