Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:06:37 GMT

زیباترین عروس در دل طبیعت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۰۵۸۷

زیباترین عروس در دل طبیعت+عکس

رکنا: زیباترین عروس در دل طبیعت نام آبشاری در پرو است که به شکل یک عروس با لباس سفید کشف شده است.

آبشارها از دل‌انگیزترین پدیده‌های طبیعی هستند که تماشای شان روح و جان مان را تازه می‌کند. بسیاری از مردم وقتی از شلوغی شهرها و زندگی آلوده‌ و یک‌نواخت خود خسته می‌شوند، کوله‌بارشان را بسته و به دامان طبیعت پناه می‌برند و اگر در دل جنگل و دشت‌ها رودی هم جاری باشد که سفر بسیار جذاب‌تر و رویایی‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبشارهای متعددی در سراسر دنیا جریان دارند . در این میان چند روزی‌ست که در شبکه‌های اجتماعی تصویر یک آبشار در کشور پرو چشم جهانیان را به خود خیره کرده است. این آبشار درست شبیه به یک عروس با لباس عروس سفیدرنگ و باشکوه است؛ به همین خاطر حالا این آبشار را با نام عروس (bride) می‌شناسند.

هیچ شکی وجود ندارد که کشور پرو طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد و پدیده‌های نابی را در خود جای داده است اما آبشار عروس به خاطر ویژگی‌های ظاهریش به محبوبیت زیادی دست یافته است. تصویر این آبشار شگفت‌انگیز را قرار داده‌ایم تا خودتان قضاوت Judgment کنید که آیا شبیه به عروس هست یا خیر.

توجه داشته باشید که این پدیده‌ی زیبا به تازگی کشف شده و هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر نشده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / ااتماس کرد و لی ... حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس «مرتضی چهار شونه» را می شناسید؟!‌/ او کرج را به هم ریخت! +عکس عروس و داماد نمی دانستند کنار تمساح ها عکس می اندازند؟! + عکس قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد محموله گرانترین تخمه آفتاب گردان ایران توقیف شد ! راننده متجاوز به بیمار اورژانسی در آمبولانس تعرض کرد+عکس درازترین زبان دنیا+فیلم اتفاقی عجیب؛ تولد نوزاد از رحم یک فرد مرده اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سفر لباس عروس قضاوت Judgment پرو طبیعت عکس کشف عروس عکس دختر ایران پسر جوان قتل تهران راننده تصاویر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر

دریافت 38 MB

کد خبر 6095859

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • فیلم | طغیان آبشار «آب تاف» در پلدختر
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • فیلم| شکل‌گیری ده‌ها آبشار در مخملکوه خرم‌آباد
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • طغیان آبشار «آب تاف» پلدختر
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو