Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، سایت موازین نیوز عراق تصویری را منتشر کرد که در آن سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق اسامی بازیکنان را با دستخط خود برای اردوی آماده‌سازی قطر نوشته است. در این فهرست دست‌نویس اسامی بشار رسن (پرسپولیس) و همام طارق (استقلال) نیز دیده می‌شود. روز گذشته مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق از انتشار اسامی بازیکنان این تیم برای اردوی قطر تا یک هفته آینده خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال عراق در اردوی آماده‌سازی قطر 2 بازی تدارکاتی برابر تیم‌های ملی فلسطین و چین برگزار خواهد کرد.

همچنین تیم ملی فوتبال یمن دیگر حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا از امروز (چهارشنبه) با پشتیبانی فدراسیون فوتبال قطر اردوی آماده‌سازی خود را در دوحه آغاز می‌کند. یمنی‌ها در خلال این اردو چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی آسیایی برگزار می‌کنند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران، عراق، یمن و ویتنام در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا که از 15 دی‌ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می‌شود قرار دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عراق تیم ملی قطر تیم ملی فوتبال فوتبال بازی فلسطین چین یمن ایران فدراسیون فوتبال استقلال پرسپولیس تیم ملی بازیکنان پارس بازیکن فهرست پارس نیوز فوتبال عراق لو رفتن دست نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها