Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ، از کشف نزدیک به 50 کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در تعقیب و گریز مأمورین این پلیس با سوداگران مرگ خبر داد .

به گزارش رکنا، رئیس پلیس Police مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت 5 بامداد چهارشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری، مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در محدوده بهشت زهرا به یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر به راننده پژو 405 دستور ایست داده اما راننده 405 با افزایش سرعت اقدام به فرار Escape کرده و به سمت اتوبان تهران – قم متواری می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
با آغاز تعقیب و گریز ، مأمورین با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده پژو 405 دستور ایست داده اما وی کماکان با افزایش سرعت به مسیر خود ادامه داد . 
در ادامه ی تعقیب و گریز ، مأمورین جهت متوقف کردن پژو 405 و با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح چندین نوبت اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که در ادامه یک خودرو سواری تیگو به مأمورین نزدیک شده تا مانع از ادامه تعقیب خودرو 405 توسط واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر شود که در این زمان با اقدام سریع مأمورین ، لاستیک های خودرو تیگو مورد هدف قرار گرفته و این خودرو در محدوده اتوبان به ناچار متوقف می شود . 

واحد گشت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه تعقیب و گریز با خودرو پژو 405 ، لاستیک های عقب این خودرو را نیز با شلیک گلوله مورد هدف قرار دادند که راننده پژو 405 با توجه به سرعت زیاد خودرو و عدم توانایی در کنترل خودرو با گاردریل کنار اتوبان برخورد کرده و متوقف می شود . 

سرهنگ محمد بخشنده ، با اشاره به دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو 405 با شلیک مأمورین عنوان داشت : مأمورین گشت پلیس مبارزه با موادمخدر پس از دستگیری سرنشینان هر دو دستگاه خودرو تیگو و پژو 405 ، در بازرسی از خودرو پژو 405 موفق به کشف 28 کیلوگرم حشیشو 20 کیلوگرم تریاک شدند .

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / ااتماس کرد و لی ... حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس «مرتضی چهار شونه» را می شناسید؟!‌/ او کرج را به هم ریخت! +عکس عروس و داماد نمی دانستند کنار تمساح ها عکس می اندازند؟! + عکس قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد محموله گرانترین تخمه آفتاب گردان ایران توقیف شد ! قتل زن باردار با انگیزه ای احمقانه! + عکس این دزد در 5 ثانیه در خودروها را باز می کند +فیلم لحظه شگرد سرقت اعدام مرد شیطان صفت در گرگان / او در شب قدر به دختر ۱۳ ساله تجاوز کرده بود! درازترین زبان دنیا+فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فرار Escape قانون Law اخبار حوادث پژو فرار تعقیب و گریز تهران سرهنگ عکس دختر ایران پسر جوان قتل تهران راننده تصاویر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر "شیشه"

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، 6 کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس