Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@19:51:18 GMT

بهترین فروشگاه تخفیفی اینترنتی کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۰۶۶۴

بهترین فروشگاه تخفیفی اینترنتی کجاست؟

رویداد۲۴  مدتی است که بازار فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین تحت تاثیر حضور یک نام جدید قرار گرفته است: فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آوینا مارت. اشتباه نکنید در مورد یک فروشگاه اینترنتی عادی صحبت نمی‌کنیم در مورد یک اتفاق بی‌نظیر صحبت می‌کنیم که توسط اون میتونیم پوشاک، کیف،کفش، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با تخفیف‌های واقعی و بعضا تا ۷۰ درصد نسبت به قیمت واقعی خرید ‌کنیم. برخلاف بسیاری از سایت‌های تخفیف و خرید گروهی که اکثر تخفیف‌های آن غیرواقعی است. برای مثال کالایی که در فروشگاه‌های فیزیکی ۵۰ هزار تومان است، با همان مبلغ ۵۰ هزارتومان می‌فروشند و قیمت قبل از تخفیف را مثلا ۱۰۰ هزار تومان ذکر کرده‌اند. این در حالی است که اکثر تخفیف‌های فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آوینا مارت واقعی است. در واقع شعار فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آوینا مارت این است: پولتون رو جای دیگه‌ای خرج کنید، چون میتونید بیشترین تخفیف‌ها رو از آوینا بگیرید.

جنس فروخته شده با یک لبخند پس گرفته می‌شود

اما این تمام ماجرا نیست. وقتی در مورد یک اتفاق صحبت می‌کنیم، طبیعتا انتظار بیشتر از یک مزیت خواهد بود. بنابراین مطلب را با مزیت دیگری از این فروشگاه اینترنتی یعنی خدمات پس از فروش ادامه می‌دهم. وقتی وارد صفحه اول این سایت می‌شوید، بعد از این که شگفتی‌تان از قیمت‌های بی نظیر داخل ویترین این فروشگاه فروکش کرد، در یکی از اسلایدها با این نوشته مواجه می‌شوید که «جنس فروخته شده با یک لبخند پس گرفته می‌شود». لازم است به این نکته اشاره کنم که وقتی با مدیران شرکت آوینا مارت در مورد اینکه آیا واقعا این کار رو انجام می‌د‌هند یا صرفا یک شعار است پرسیدم، گفتند که بعد از ارسال هر کالایی از تیم پشتیبانی آوینا مارت با شما تماس گرفته می‌شود، تا اطمینان حاصل شود که سفارش شما به درستی و بدون هیچ نقصی به دست مشتری رسیده باشد و در صورتی که مشکلی پیش بیاید باشه خودمان رو موظف میدانیم که کالا را برای شما تعویض کنیم و یا مبلغ آن را به حسابت شما برگردانیم. بنابراین بعد از هر خرید از پشتیبانی کامل آوینا مارت برخوردارخواهید شد؛ چراکه همواره بهترین خدمات رو شایسته مشتری آوینامارت می‌دانند.

مجموعه‌ای که بدون هیچ ادعایی در حال تلاش هستند. چنانچه در قسمت درباره ما این فروشگاه اینترنتی آمده بود: "حرف اولمون اینه که ما اولین نیستیم ولی سعی می‌کنیم با تلاش و سعی فراوان حداقل جز بهترینها بشیم. ما مجموعه‌ای هستیم که با یکدلی و صداقت نسبت به تعهداتمان زندگی می‌کنیم. به همین خاطر دو نکته برای ما بسیار مهم است. اول اینکه ما به دنبال فروش صداقت هستیم برای همین هرگونه ایرادی چیزی تو کالا باشه که از دلایل پایین بودن قیمت کالا باشه، حتما به مشتری میگیم. نکته دوم حمایت از خریدارامون هستش. ما همیشه قبل ارسال کالا خودمون همه چیو چک می‌کنیم که خدای ناکرده هیچ کالایی با مشکل به دست شماها نرسه. اما اگر به هر دلیلی این اتفاق بیفته ما خودمونو موظف میدونیم که کالا رو برای شما تعویض کنیم و یا حتی مبلغ شما رو به حسابتون برگردونیم. بنابراین بعد از هر خرید از پشتیبانی کامل ما برخوردار خواهید بود؛ چراکه همواره بهترین خدمات رو شایسته مشتری آوینامارت میدونیم".

کمترین هزینه ارسال در سراسر کشور

مزیت بعدی خرید از این فروشگاه اینترنتی بهره بردن از کمترین هزینه ارسال در بین همه فروشگا‌های اینترنتی فعال فعلی در کشور است. اکثر سایت‌های فروشگاهی آنلاین، هزینه ارسال بالایی دارند و فقط اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از رقم مشخصی باشد، ارسال سفارش شما رایگان خواهد بود. اما در فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آوینا مارت کالا‌هایی با پایین‌ترین قیمت‌ها وجود دارند که شما می توانید پس از ثبت نهایی خرید، با پایین‌ترین قیمت  ارسال، کالا‌ها رو تحویل بگیرید. هزینه ارسال کالا‌ها در تهران فقط ۳۵۰۰ تومن و در شهرستان‌ها ۸۰۰۰ تومن است. همچنین می توانید همه‌ی خرید‌های خود که در طول یک ماه انجام داده‌اید رو با یک هزینه ۳۵۰۰ تومانی و یا ۸۰۰۰ تومنی درب منزل دریافت کنید. در فروشگاه اینترنتی آوینا مارت امکان پرداخت مبلغ سفارش بعد از دریافت سفارش در سراسر کشور وجود دارد. به نظر شما جالب نیست. اگه پاسخ منفی است پس این هم بدانید که کمترین زمان ارسال رو هم دارند. کلیه سفارشات شهر تهران بعد از یک روز کاری و شهرستان بعد حداکثر سه روز کاری با همان هزینه ارسال پایین به دست شما  می رسد. در ضمن انتخاب زمان ارسال رو هم دست مشتری گذاشتند یعنی با در اختیار داشتن یک تقویم زمانی برای انتخاب زمان ارسال، میتونید تعیین کنید که کی سفارشتون ارسال کنند. 

زود، دیر میشه

با این مزایا، فروشگاه اینترنتی آوینا مارت خرید اینترنتی را از یک رویا و آرزو به عمل تبدیل کرده‌. فقط یه نکته را در نظر داشته باشید اگر خواستید از این فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف خریداری کنید، سعی کنید حتما در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام آنها عضو شوید؛ چرا که برخی از محصولات که با قیمت‌های فوق‌العاده عرضه میشوند در همان چند ساعت ابتدایی تمام می‌شود. بنابراین بهتر است که بیش از این وقت را هدر ندهید و با مراجعه به وب سایت آوینامارت، لیستی متنوع از تخفیفات انواع کالاها و خدمات جذاب و کاربردی را مشاهده کنید. شاید شما هم بعد از مشاهده‌ی لیست تخفیفات، به یکی از هزاران خریدار ثابت آوینا مارت تبدیل شوید که روزانه به این سرویس اینترنتی مراجعه می‌کنند.

برای ورود به فروشگاه اینترنتی همواره تخفیف آوینا مارت، اینجا کلیک کنید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام

به گزارش خبرگزاری مهر، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 6087998

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • بزرگ‌ترین گنج گمشده ایران کجاست؟
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب