Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@14:35:39 GMT

غذای خود را قبل از سفارش ببینید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۰۷۷۰

غذای خود را قبل از سفارش ببینید+ فیلم

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با هرگام رو به جلو در انقلاب دیجیتالی، مهندسان سخت افزار و توسعه دهندگان نرم افزار به دنبال پیشبرد هرچه بیشتر تکنولوژی واقعیت افزوده هستند و از این طریق در آینده مرز بین واقعیت و مجازی بسیار باریک خواهد شد.

واقعیت افزوده((Augmented reality (AR) ترکیبی از عناصر دیجیتال تعاملی (مانند جلوه های بصری خیره کننده، بازخورد لمسی و یا سایر پیش بینی های حسی) در محیط دنیای واقعی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که شما چیزی را از منظر واقعیت افزوده می بینید، چیزی مجازی را در دنیای واقعی می بینید. این به این معنی است که آن چه شما می بینید همان دنیای فیزیکی و واقعی اطرافتان است به علاوه این که چیزهای مجازی به آن اضافه می شود.

Google SkyMap نمونه از برنامه واقعیت افزوده شناخته شده است که یک افلاک نمای دستی برای دستگاه اندروید شماست. از این برنامه می توان برای شناسایی ستارگان، سیارات، سحابی و غیره استفاده کرد.

استفاده از تکنولوژی AR تنها برای سرگرمی در گوشی های هوشمند نیست بلکه کاربرد آن تا استفاده پزشکی و جنگی پیش رفته است.

برای مثال، ارتش ایالات متحده از ابزارهای AR برای ایجاد مأموریت آموزشی پیشرفته برای سربازان استفاده می کند. عینک ها و هدست های واقعیت افزوده به ارتقای اطلاعات و بالابردن پردازش آن ها کمک می کنند؛ بنابراین فرماندهان می توانند در زمان جنگ تصمیمات بهتری بگیرند.

در ادامه فیلمی را می بینید که در آن یک رستوران با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده منویی جذاب برای مشتری های خود فراهم کرده است و مشتری قبل از نهایی کردن سفارش خود می تواند نمایی از آن را روی میز مشاهده کند.

178 / 159 واقعیت افزوده دیجیتال گوگلاسکای واقعیت مجازی رستوران دیجیتال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واقعیت افزوده دیجیتال واقعیت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت