Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پناهی آذر در جریان بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس گفت: دولت با اصلاحات کمیسیون امنیت ملی در لایحه CFT موافق است. بعد از برگشت کنوانسیون و ایرادات شورای نگهبان و مجمع تشخیص جلسات متعددی برگزار شد که نماینده شورای نگهبان و مجمع و از همه جناح‌ها حضور داشتند نتیجه بحث شروطی بود که کمیسیون تصویب کرده و نظر همه این بود که این ها باید با اجماع ملی به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهی آذر ادامه داد: تمام نگرانی‌هایی که وجود داشت در این شروط آمده است اگر دقت کنید در بند ۲ شروط جدید صراحتا تعیین مجدد حق تعیین سرنوشت همه مردمان با توجه ویژه به وضعیت مردمان تحت سلطه آمده ما تاکنون با این متن انقلابی و با این صراحت در هیچ کنوانسیونی عضو نشده بودیم.

پناهی آذر یاد آور شد: بند ۷ شروط جدید صراحتا بیان می‌کند که در مورد استرداد مجرمین مطابق قانون اساسی و قوانین مصوب ایران عمل شود. در واقع نگرانی‌های دوستان در این شروط آمده و ما امیدواریم با درج شروطی که مورد تایید دولت است و با اجماع ملی به کنوانسیون بپیوندیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سی اف تی تروریسم امنیت ملی لایحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت