Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@00:29:52 GMT

رئیس جمهوری بر تربت والدین خود حضور یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۱۶۸۳

رئیس جمهوری بر تربت والدین خود حضور یافت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در روز دوم از سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، پس از حضور در اجلاس سراسری نماز، در شهرستان سرخه حضور یافت.
رئیس جمهوری با حضور در وادی السلام شهر سرخه، بر سر مزار پدر و مادر بزرگوار خود حضور یافت و برای آمرزش آنان فاتحه قرائت کرد.
حاج اسدالله فریدون پدر رئیس جمهوری مهرماه سال 1390 و بانو حاجیه سکینه پیوندی مادر رئیس جمهوری اسفند 1393 دار فانی را وداع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری اکنون در حسینیه شهدا میهمان شهروندان سرخه است و در جمع مردم سخنرانی دارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان سمنان اسلامی ایران پدر پدر و مادر والدین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • هجوم آفت «ملخ شکم بادمجانی» در سمنان
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه