Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پوستر این انیمیشن با حضور سرمایه‌گذاران آلمانی و روسی این پروژه، رونمایی شد. 

«پسر دلفینی» تازه‌ترین اثر سینمایی استودیو صبیان با کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدهمدانی در حال تولید است. تولید این انیمیشن سینمایی حدود ۲۰ ماه به طول می‌انجامد و احتمالاً در بهار ۹۹ آماده نمایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 استودیو صبیان پیش از این آثاری همچون سریال‌های «تندر»(یوزایرانی)، «اتل متل یه جنگل»، «حسنا کوچولو» و انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» را تولید کرده است. همچنین قراردادی بین استودیو صبیان و سرمایه‌گذاران روسی برای تولید و پخش یک سریال در کانال دیزنی روسیه بسته شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند

سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، گفت: روزانه صد‌ها تن زباله در بخش‌های مختلف این استان تولید می‌شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماند‌ها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماند‌های صنعتی و غیرصنعتی، گفت: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، گفت: بهره گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و گفت: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای انجام شده است. او با تاکید بر اینکه در سطح اراضی دیم و آبی در هر ۱۰ شهرستان با همکاری کشاورزان و تولیدکنندگان مشغول مبارزه علیه آفات و بیماری‌ها هستیم گفت: در اثر کاهش دمای هوا و برودت منفی یک تا منفی سه درجه سانتیگرادی از ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه دچار خسارت سرمازدگی شدیم.

او گفت: بیشترین خسارت در سطح باغ‌ها و در حوزه درختان میوه از جمله آلو، هلو، شلیل، بادام آبی و دیم، زردآلو و گردو ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟
  • دستور استاندار قم برای احیای واحد‌های تعطیل و نیمه‌راکد
  • هدف گذاری استان برای شناسایی ۱۰۰ طرح اقتصادی در استان قم