Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاحی، مدیر امور فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه صنعتی همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب، استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است.
وی با بیان اینکه همزمان با 16 آذرماه، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود، افزود: این مراسم 18 آذرماه از ساعت 12:30 الی 14 در دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاحی ادامه داد: سخنران ویژه این مراسم سعید شاهرخی، استاندار همدان خواهد بود، تقدیر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان ابراز کرد: همزمان با این ایام، نمایشگاه عکس و پوستر با محتوای استکبارستیزی و روز دانشجو از شنبه، 17 آذرماه لغایت 21 همین ماه در سطح دانشگاه دایر خواهد بود.
وی گفت: همانگونه که شهید بهشتی فرموده است «دانشجو موذن جامعه است اگر خواب بماند نماز جامعه قضا می‌شود» مهمترین رسالت دانشجو، آگاهی نسبت به وقایع جامعه و روشنگری دیگران است.
فلاحی با اشاره به اینکه آینده‌سازی از دیگر وظایف دانشجویان است، ادامه داد: دانشجویانِ امروز آینده‌سازان فردا هستند لذا تربیت درست این نسل، جامعه‌ای سالم و آباد را در آینده در پی خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان روز دانشجو دانشگاه صنعتی نمایشگاه عکس و پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان