Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:29:48 GMT

بهترين اپليکيشن‌هاي اندرويد در سال 2018

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۱۹۴۵

بهترين اپليکيشن‌هاي اندرويد در سال 2018

خبرگزاري آريا - «گوگل پلـي» هم اکنون يکي از اصلي‌ترين فروشگاه‌هاي اپليکيشن در جهان است. اين فروشگاه بهترين اپليکيشن‌هاي اندرويد در سال 2018 را معرفي کرده است.
«گوگل پلـي» هم اکنون يکي از اصلي‌ترين فروشگاه‌هاي اپليکيشن در جهان است. اين فروشگاه بهترين اپليکيشن‌هاي اندرويد در سال 2018 را معرفي کرده است.
بهترين بازي سال
بازي پابجي( PUBG) بهترين بازي موبايل در سال جاري در پلتفرم اندرويد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين بازي که همزمان براي کنسول‌هاي بازي و آي او اس هم توسعه يافته است جنگجويان مي‌توانند يک تجربه خلاق در نبرد با تعداد زيادي از افراد واقعي در جنگي مجازي را تجربه کنند.
بازي‌هاي موبايل هم‌اکنون با توجه به توسعه اينگونه دستگاه‌ها بسيار متفاوت‌ از قبل شده‌اند و يکي از موفق‌ترين و متفاوت‌ترين اين بازي‌ها PUBG است. اين محصول در سيستم‌هاي اندرويد حدود 50 ميليون دانلود داشته است.
اين بازي توانسته است فاصله بين بازي‌هاي موبايل و کنسول‌هاي بازي را کاهش دهد و مسير جديدي را براي سازندگان بازي در جهان، براي موبايل‌ها ايجاد کند. مسيري که شايد در آينده بتواند کنسول‌هاي بازي را با خطر کاهش مشتري روبه‌رو کند.
البته ممکن است اين موضوع هم‌اکنون دور از ذهن باشد، اما 10 سال پيش اگر به فردي مي‌گفتيد آيفون مي‌تواند مسيري را در صنعت ساخت موبايل ايجاد کند که کاربران را به استفاده از تلفن همراه به جاي تبلت يا رايانه شخصي علاقه‌مند کند، کمتر کسي حرف شما را جدي مي‌گرفت؛ موضوعي که امروز به واقعيت نزديک شده است.
اپليکيشن محبوب کاربران
YouTube TV محبوب‌ترين اپليکيشن کاربران در سال 2018 معرفي شده است.
اين سامانه کمک مي‌کند کاربران بدون استفاده از دستگاه دي وي آر سريال‌هاي مورد علاقه خود را تماشا کنند.
يوتيوب سرويسي به نام YouTube TV دارد و به وسيله آن برنامه‌هاي زنده تلويزيون را نمايش و در فضاي ابري قرار مي‌دهد. پس از مشترک شدن در برنامه يوتيوب تي وي کاربران مي‌توانند برنامه‌هاي زنده شبکه‌هايي مانند فاکس، اي‌بي‌سي، سي‌بي‌اس و برخي شبکه‌هاي کابلي را ببينند.
در زمينه کتاب متني، صوتي، فيلم و سريال‌ها هم برترين‌ها توسط «گوگل پلـي» اعلام شدند.
در بخش سريال‌ها، مردگان متحرک (The Walking Dead) بهترين جايگاه را پيدا کرد در بخش فيلم سينمايي هم فيلم پلنگ سياه (Black Panther) بيشترين ميزان دانلود را درگوگل‌پلي داشته است. در بخش کتاب‌هاي متني، آتش و خشم (Fire and Fury) اثر مايکل ولف بهترين مقام را از آن خود کرد. کتاب دوازده قانون زندگي (12Rules for Life) اثر جوردن بي پيترسون از جمله کتاب‌هايي بود که بيشتريت ميزان دانلود را از طريق سامانه «گوگل پلـي» داشته است.
در بخش کتاب‌هاي صوتي هم دوازده قانون زندگي (12Rules for Life) از جمله بهترين‌ها انتخاب شده است.
بهترين اپليکيشن سال
برنده بهترين اپليکيشن سال در اندرويد به انتخاب «گوگل پلـي»، اپليکيشن Drops است. هم اکنون اپليکيشن‌هاي آموزش زبان يکي از مهم‌ترين ابزارهاي ارائه شده در بازارهاي نرم افزار جهان است. اپليکيشن Drops در زمينه آموزش زبان يکي از محبوب ترين‌ها در جهان محسوب مي‌شود. اين اپليکيشن بر اساس بازي‌هاي گوناگون، کلمات را به کاربران آموزش مي‌دهد. محيط دوست داشتني و سرگرم کننده سبب شده بسياري به سمت استفاده از اين اپليکيشن بروند. با اين ابزار هم مي‌توان بازي کرد و هم مي‌توان زبان آموخت.
در اين اپليکيشن پس از انتخاب زبان، امکان انتخاب سطح ابتدايي و متوسط براي کاربران وجود دارد و در هنگامي که اپليکيشن بسته است اين سامانه در بازه‌هاي زماني گوناگون نوتفيکيشن‌هايي را جهت يادآوري به کاربران نشان مي‌دهد.
به گزارش فردا، يکي از روش‌هاي اين اپليکيشن اينگونه است که کلمه‌اي به همراه تلفظ و معني انگليسي به کاربر نشان داده مي‌شود و پس از آن وي با عمل کشيدن به سمت پايين آن کلمه را در حافظه سيستم جاي مي‌دهد. در ادامه به روش‌هاي مختلف مانند چينش حروف و روش‌هاي ديگر سعي مي‌کند کلمه را به کاربر ياد دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد» گفت: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد، اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می‌کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

دیگر خبرها

  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول