Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@23:21:16 GMT

نمایندگان استان اصفهان استعفا دادند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۲۲۵۴

یک عضو مجمع نمایندگان اصفهان از استعفای ۲۰ نماینده این استان خبر داد و گفت که این اقدام در اعتراض به حذف بودجه مربوط به آب استان اصفهان انجام شده است. ناطقان: حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی اظهار کرد: ۲۰ نماینده استان اصفهان در نامه‌ای به صورت دسته جمعی به آقای لاریجانی دلایل استعفای خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: دلیل استعفا وعده‌های آقای روحانی به مردم استان اصفهان و تبلیغات انتخاباتی در سال های ۹۲ و ۹۶ برای جاری شدن آب بود که هیچ قدمی برای آب استان اصفهان و احیای زاینده رود برداشته نشده است. از آن طرف پروژه‌هایی که از قبل در دستور کار بوده و ردیف در بودجه داشتند را حذف کردند.
نماینده فلاورجان یادآور شد: این آبی بوده که صرفا برای آشامیدن مردم استان اصفهان صرف می‌شده و هیچ ارتباطی با کشاورزی و مسائل سایر صنایع و کارهای تولیدی ندارد.
موسوی لارگانی مجددا تاکید کرد: ما به دلیل وعده‌های رئیس جمهور به مردم اصفهان و حذف ردیف‌های بودجه‌ای مربوط به استان اصفهان استعفا دادیم.
منبع: ایسنا برچسب ها: نمایندگان اصفهان ، استعفا ، آب استان اصفهان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نمایندگان اصفهان استعفا آب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش «نماینده»، متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

دیگر خبرها

  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا