Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، دومین نشست میان دونالد ترامپ و رهبر کره شمالی احتمالا ژانویه یا فوریه ۲۰۱۹ برگزار شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خواهان نشست مجدد با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی شده چون این کشور به تعهداتی که در نشست اول در ماه ژوئن در سنگاپور متقبل شد پایبند نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بولتون در سخنانی در کنفرانس سالانه شورای مدیریت وال استریت ژورنال گفت: آنها تاکنون به تعهداتشان پایبند نبوده‌اند. به همین دلیل است که به نظر من رئیس جمهور عقیده دارد برگزاری یک نشست دیگر بین رهبران آمریکا و کره شمالی مفید واقع خواهد شد.

ترامپ و کیم جونگ اون در اولین نشستشان مربوط به ماه ژوئن بر سر یک چارچوب کاری برای خلع سلاح هسته‌ای توافق کردند؛ توافقی که شامل برخی تعهدات امنیتی نا مشخص برای آمریکا هم بود.

بولتون تاکید کرد: ما قصد داریم این روند را ادامه دهیم. اگر کره شمالی به تعهداتی که در سنگاپور پذیرفت عمل کند دونالد ترامپ شایسته دریافت جایزه صلح نوبل خواهد بود.

بولتون تاکید کرد: او در را به روی آنها باز کرد. حالا آنها باید از این در عبور کنند.این چیزی است که ما امیدواریم در نشست بعدی شاهد پیشرفت در انجامش باشیم.

این صحبت‌های بولتون در حالی مطرح شده که پیشرفت در روند خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی چند بار به بن بست خورده و در ماه نوامبر یک سری تصاویر ماهواره‌ای نشان دادند که کره شمالی همچنان به برنامه موشک‌های بالستیکش در ۱۶ پایگاه ادامه می‌دهد.

جان بولتون در عین حال گفت، قتل جمال خاشقجی یکی از جرایم شنیع فراوانی است که در خاورمیانه اتفاق افتاده و دولت آمریکا مشغول اعمال فشار بر پادشاهی عربستان به منظور پاسخگویی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی، گفت: مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مهدی زهرابی امروز در سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان خراسان شمالی، اظهار داشت: حضور مردم در همه صحنه‌ها گره گشا و موجب حل بسیاری از مشکلات است.

وی افزود: اساس تشکیل مجمع ناظرین در دیوان محاسبات با روحیه مردمی و جهادی همکاران ما در دیوان محاسبات استان و کشور همخوانی بسیار زیادی دارد و ما در دیوان محاسبات به توان نظارتی و همراهی مردم باور داریم.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: تاکنون گزارش‌های مردمی و نظارت‌های موثر مردم در موضوعات مختلف توانسته جلوی بسیاری از فسادها و سوءمدیریت‌ها را بگیرد و این حضور موثر در همه صحنه‌ها قابل لمس است.

زهرابی، افزود: حوزه اقتصاد یکی از حوزه‌های جدی و آماده برای حضور مردم است و ما در دیوان محاسبات آماده‌ایم تا با ارائه راهکارهای قانونی و همراهی با دستگاه‌ها این فرایند را تسهیل کنیم.

وی با اشاره به تصویب بخش‌هایی از بودجه سال 1403 گفت: امیدواریم مدیران استانی در راستای جذب اعتبارات ملی و ابلاغی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بیش از گذشته فعال باشند تا شاهد توسعه استان در همه زمینه‌ها به ویژه در پروژه‌های ملی باشیم.

در این نشست که سومین نشست مجمع ناظرین مردمی دیوان محاسبات استان خراسان شمالی بود اعضا ضمن بررسی راهکارهای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی و چالش‌های موجود پیشنهاداتی را برای نظارت موثر دیوان محاسبات در این زمینه ارائه کردند.

حمید نظریان دستیار مردمی استاندار خراسان شمالی نیز به عنوان میهمان این نشست بود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!