Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@00:28:00 GMT

لحظه آتش‌سوزی بزرگ مرکز خرید در غرب تهران+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۲۶۱۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مجتمع تجاری، اداری و تفریحی «رز مال» در غرب تهران امروز دچار آتش سوزی گسترده ای شد و نیروهای آتش نشانی هم اکنون در حال خاموش کردن این آتش هستند. از خسارات و تلفات این آتش سوزی اطلاعی در دست نیست.

حجم ویدیو: 2.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

ساخت مجتمع رزمال با زیر بنای بیش از 200هزار متر مربع در 25 طبقه از 5 سال قبل آغاز شد و این مجتمع که کاربری تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و خدماتی برای آن در نظر گرفته شده بود، مراحل پایانی ساخت را می گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز وحشیانه به مینا دختر جوان توسط جوان خونخوار / ااتماس کرد و لی ... حنانه وقتی از خانه خالی کیارش خارج شد احساس گناه می کرد + جزییات زنده زنده سوزاندن دخترجوان پس از تجاوز مردان شوم! زمان پرداخت وام ضروری بازنشستگان در نوبت چهارم مشخص شد قتل دلخراش زنی که از برف پاک کن های کامیون آویزان شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خفه شدن شوهر زیر زن چاق! / آنها خواب بودند + عکس 2 بچه محل زود آلوده شدند! / دختر جوان چه بلایی سر پسر نوجوان آورد!؟ + فیلم گفتگو راز جسد سوخته در آتش سوزی خانه ویلایی نیاوران برملا شد +تصاویر این آتش افروز را می شناسید؟ / او در تهران مردم را به آتش می کشد !+فیلم شوخی مرگبار راز فرار هالیودی پژو 405 و تیگو در بهشت زهرای تهران چه بود !؟ مرد اعدامی از چوبه دار پایین کشیده شد! / در بروجرد رخ داد آتش سوزی عظیم در بازارچه قدیمی اصفهان + عکس درازترین زبان دنیا+فیلم فیلم اعتراض کارگران بیمارستان امام خمینی کرج که یک سال حقوق نگرفته اند + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش نشانی عکس فیلم غرب تهران گسترده عکس دختر ایران پسر جوان تصادف قتل تهران راننده خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز