Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح جامع و زمانبندی شده ای برای مقابله با معضل واحدهای غیرمجاز عرضه کننده مرغ زنده با در نظر گرفتن همه جوانب و حمایت ارگان های مربوطه و اهالی مطبوعات و رسانه تدوین می شود.

به گزارش ایرنا؛ امید حاج محمدی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار کرمانشاه افزود: برای مقابله با واحدهای غیرمجاز عرضه مرغ زنده مشکلات متعددی وجود دارد ولی دلیل براین نمی شود تا از کنار این معضل به راحتی عبور کنیم و نیاز به برنامه و طرح جامعی احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باید طرح جامع خوبی که وظایف دستگاه های ذیربط مشخص باشد تهیه شود، این طرح به اعتبار و حمایت مالی نیاز دارد که پس از تهیه آن در شورای تامین مطرح تا ضرورت اجرای آن تشریح شود.
وی تصریح کرد ؛ برخورد و پلمب واحدهای غیرمجاز تنها راهگشا نیست و باید برای حفظ معیشت و اشتغالزایی به فکر ساماندهی این واحدها بود.
حاج محمدی ، از بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگ سازی در راستای عدم خرید از این واحدها، کمک اهالی رسانه و مطبوعات به عنوان دیگر راهکارهای موثر برای مقابله با فعالیت اینگونه افراد یاد کرد.
این مسئول افزود: در سال جاری بودجه ای برای احداث سالن چند منظوره اختصاص یافته که برای تکمیل آن خواهان حمایت فرمانداری در حوزه جذب بیشتر اعتبارات هستیم که با تکمیل آن دوره های آموزشی در این سالن برگزار می شود.
در استان کرمانشاه 24 واحد مرغداری تخمگذار، 13 واحد پرورش بوقلمون صنعتی، 9 واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، 2 واحد مرکز پرندگان زینتی و پنج واحد پرورش شتر مرغ وجود دارد.
سالانه 11 هزار و 100 تن تخم مرغ دراستان کرمانشاه تولید می شود.
7460/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مرغ زنده طرح جامع دامپزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)
  • فیلم | باران شدید در کرمانشاه؛ آبشار‌های بیستون زنده شدند
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار