Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مریم یزدان پناه سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی با تبریک 16 آذر ماه روز دانشجو گفت: دانشجویان از ۱۶ آذر به مدت یک ماه می‌توانند برای نام نویسی در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی اقدام کنند و از تخفیف ۴۰ درصدی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود ، افزود: آموزش‌های جهاد دانشگاهی استان با هدف تقویت منابع انسانی متخصص و متناسب سازی قابلیت‌های تخصصی افراد با نیاز‌های تخصصی کشور بنیان نهاده شده تا در سایه آن کارآیی‌های لازم برای پذیرش و ایفای موثر وظایف اجتماعی و شغلی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه با اشاره به محور‌ها و زمینه‌های اصلی آموزش در جهاد دانشگاهی استان گفت: آموزش‌های تخصصی پیشرفته ، تخصصی و آموزش‌های عمومی- مهارتی در زمینه‌های مختلف علوم انسانی ، فنی مهندسی ، پزشکی ، هنر و  . . . ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: طراحی ، تدوین و تصویب بیش از ۷۰۰ عنوان دوره در ۷ گروه آموزشی تخصصی از جمله اقدامات حوزه آموزش جهاد دانشگاهی استان در این زمینه است.

وی به کارگیری فن‌آوری‌های آموزشی روز و برخورداری از سامانه یکپارچه آموزش‌های مجازی ، تولید بسته‌های آموزشی تخصصی استاندارد در گروه‌های آموزشی مختلف ، بومی‌سازی مدل آموزش‌های بین‌المللی در ایران جایگزین شرکت‌های خارجی ارائه فعالیت‌های آموزشی دانش‌محور ، مهارت محور ، پژوهش‌محور ، شغل محور و محصول محور ، ارتباط با مراکز آموزش‌های بین‌الملی عالی و تخصصی پیشرفته و صدور گواهی مشترک را از قابلیت‌های این حوزه ذکر کرد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در دوره‌های آموزشی نهاد جهاد دانشگاهی به مرکز آموزش تخصصی بجنورد به آدرس خیابان امیریه شمالی، کوچه شهید امامی ۱۳ با شماره تماس ۳۲۲۲۳۷۳۷ ، مرکز آموزش شیروان به آدرس خیابان امام رضا (ع)، درمانگاه صحت طبقه چهارم با شماره تماس ۳۶۳۴۶۳۰۸ و مرکز آموزش اسفراین به آدرس خیابان طالقانی، نبش طالقانی ۲۶ با شماره تماس ۳۷۲۲۶۰۴۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام / ب 

برگزاری دور‌های آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکاه دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان