Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس حوزه هنری استان امروز گفت : 
این جشنواره 2 روزه 20 آذر در بخش های داستان کوتاه ، شهر کلاسیک ، شعر نو ، ترانه و سرود با موضوع آزاد در دانشکده علوم انسانی دانشگاه گیلان آغاز می شود.
آقای قاسمی افزود : آثار هنرمندان و ادبای سراسر کشور در جشنواره ادبی جوان سوره داوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره ادبی جوان سوره با ارائه آثاری در مدح پیامبر (ص) و وحدت برگزار خواهد شد اضافه کرد : 21 آذر مراسم اختتامیه این جشنواره در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار می شود که در آن به صاحبان 3 داستان کوتاه یا داستانک و 6 شعر جایزه داده می شود.
رئیس حوزه هنری گیلان در پایان گفت : 59 اثر از هنرمندان گیلانی به دبیرخانه جشنواره ملی شعر و داستان جوان سوره در تهران ارسال شد که 50 اثر ادبی به مرحله داوری راه یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره ادبی ملی جشنواره سوره دانشگاه گیلان رشت 20 و 21 آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم‌ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

فروردین گفت: این برنامه‌ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه ۳ سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب
  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی