Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@17:50:05 GMT

وزیر صنعت به استان مرکزی سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۳۱۹۵

وزیر صنعت به استان مرکزی سفر می کند

به گزارش برنا از اراک ، «سعید فرخی»  افزود: حضور در گلزار شهدای اراک، بازدید از شرکت صنایع آذرآب و شرکت هپکو از برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به اراک مرکز استان مرکزی است. 

وی ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بازدید از بیمارستان خیرساز آیت الله خوانساری و شرکت در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان از دیگر برنامه های سفر یک روز وزیر صنعت، معدن و تجارت به اراک مرکز استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزار آلات بازدید می کند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اقتصاد مقاومتی صنعت معاون وزیر صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی و ۱۵ مجوز طرح کارفرمایی و پشتیبان مشاغل خانگی در  شهرستان کاشمر طی سال ۱۴۰۲ صادرشد.

محمد اشرفی افزود:با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز‌های مشاغل خانگی در رابطه با طرح‌های زیرمجموعه صنعت معدن و تجارت، بیش از ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف اعم از خیاطی، قالیبافی، تایپ و تکثیرو عروسک‌سازی صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر در مرحله بازدید، راستی آزمایی و مهیا نمودن مقدمات پرداخت تسهیلات در صورت وجود اعتبار و تخصیص به این بخش در سال جاری وفق اولویت و نوبت‌دهی هستیم.

اشرفی افزود: در همین بخش نیز تعداد ۱۵ طرح کارفرمایی در قالب پشتیبان مشاغل خانگی با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی ثبت‌نام شده که پس از بازدید، راستی آزمایی و امکان مهیا نمودن پرداخت تسهیلات در صورت وجود و تخصیص اعتبار در سال جدید به آنها تسهیلات اعطا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار شغل در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ایجاد شده است.

 اشرفی افزود: با توجه به سهمیه تعهد اشتغال این اداره در سامانه رصد و کارگروه اشتغال به تعداد ۶۸۹ نفر که تقریباً حدود نیمی از سهمیه اشتغال شهرستان را شامل می‌شود، باهمت و مشارکت کارآفرینان در واحد‌های تولیدی و صنفی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی و پیگیری مستمر کارشناسان موزع اداره موفق به ایفای تعهد ایجادی و ثبت بیش از ۱۰۰ درصد در سامانه رصد اشتغال کشوری شدیم.

 

 

دیگر خبرها

  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان