Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مرحله دانشگاهی بیست‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به صورت کتبی در دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

در این مسابقات بیش از 600 نفر در دو بخش استادان و دانشجویان در رشته‌های تفسیر، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، ترجمه فارسی، زندگانی پیامبر(ص) و سیره معصومین(ع)، نماز، نهج البلاغه، احکام آقایان و بانوان، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این مسابقات اواخر آذرماه سال جاری از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اعلام خواهد شد.

مرضیه آشوری، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: تفاوت بیست‌وچهارمین دوره مسابقات با دوره‌های قبل صرفاً در منابع آزمون بخش اساتید است. در دوره‌های قبل منابع آزمون اساتید و دانشجویان مشترک بود، اما در این دوره، کتاب‌های ترجمه و تفسیر سوره زمر از آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و کتاب «فرزندم این چنین باش» از حکمت‌های نهج‌البلاغه برای این بخش ارائه شده است.

مسئول کانون قرآن و عترت واحد رودهن گفت: در بیست‌و پنجمین دوره نیز سرفصل‌های آزمون تغییر خواهد کرد به‌گونه‌ایی که آزمون‌های مربوط به کتاب‌ها، احادیث و ادعیه‌ها حذف و بیشتر بر روی رشته‌های قرآنی مانند ترجمه، تفسیر و ... تمرکز خواهد شود.

وی افزود: کتاب‌های پرمحتوایی برای بخش دانشجویان انتخاب نشده است و اگر برای انتخاب کتاب‌ها دقت بیشتری صورت گیرد، نتایج بهتری خواهد داشت. البته کم‌حجم بودن کتب مسابقات، باعث استقبال دانشجویان شده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن گروه مسابقات دانشگاه رودهن ایکنا قرآن بیست و چهارمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز

حاجی پور مدیر امر آموزش دانشگاه تبریز و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تبریز در این باره توضیح می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز