Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:12:15 GMT

ابعاد جنایت خانوادگی در شمال پایتخت تشریح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۲۳۴۱۰

ابعاد جنایت خانوادگی در شمال پایتخت تشریح شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: ساعت 2 بامداد روز دوشنبه هفته جاری وقوع یک آتش سوزی در طبقه دوم یک خانه ویلایی در محله نیاوران به پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.
وی با بیان اینکه در این آتش سوزی بقایای جسد مردی پیدا شد اظهارداشت: پس از کالبد شکافی جسد به هویت فرد پی بردیم؛ جسد متعلق به مردی 60 ساله بود که پشت سرش آثار چند شکستگی وجود داشت و به همین دلیل نظریه قتل عمد مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس گفت: طی تحقیقات از محل زندگی این فرد پی بردیم که همسر وی برای مسافرت به خارج از ایران رفته و مقتول همراه با پسرش (وحید) در خانه بوده است.
وی افزود: از زمان آتش سوزی از وحید خبری نبوده و به اداره پلیس نیز مراجعه نکرده است که همین رفتار، فرضیه جنایت خانوادگی را قوی تر می کرد.
گودرزی گفت: با پیگیری های مخفیانه پلیس در روز 13 آذرماه وحید در نزدیکی محل حادثه دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پلیس بصراحت به قتل پدرش اعتراف کرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس با بیان اینکه پسر مقتول به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: با پدرم همیشه اختلاف نظر داشتم و به همین خاطر خیلی وقت ها با هم درگیر می شدیم؛ آن شب درگیری بالا گرفت که برای لحظه ای از طبقه دوم پایین آمدم و دوباره بالا رفتم اما این بار چکشی در دست داشتم.
وی گفت: پسر مقتول پس از نزدیک شدن از پشت به پدرش، چند ضربه با چکش به سر وی می زند، پس از آن به پمپ بنزین می رود و با چهار لیتری طبقه دوم خانه را به آتش می کشد و خود نیز متواری می شود.
گودرزی در پایان اظهارداشت: پس از اعترافات وحید به قتل پدر قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران برای وی صادر شد و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار می گیرد.

تهرام/3225/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بنزین پایتخت پلیس آگاهی تهران قتل معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت

دو مأمور قلابی که با بی‌سیم و دستبند از اتباع بیگانه اخاذی و سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت. مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنها را شناسایی کردند و مشخص شد شیوه این سارقان به این صورت بوده که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال‌باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ بنابراین تصویری از متهمان ترسیم شد و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت. در نهایت با تلاش مأموران کلانتری و در گشتزنی‌های هدفمند روز دوشنبه این دو مأمور قلابی زمانی که قصد اخاذی از سه تبعه کشور همسایه را داشتند، شناسایی شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم و دستبند و حکم مأموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند. تاکنون ۴ تن از مال‌باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سودجو باشید و حتماً در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم مأموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟