Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از 14 تا 17 آذرماه از ساعت 10 تا 17 در شهر آفتاب ادامه دارد.
رضا عبدلی افزود: 85 غرفه در این نمایشگاه برپا شده که از این تعداد 15 غرفه مربوط به شرکت کنندگان خارجی است، در این نمایشگاه کشورهایی از جمله آلمان، ایتالیا، ایرلند شمالی، هلند و چین حضور یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را جذب شرکت های فعال در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت ذکر و خاطرنشان کرد: وضعیت ایران از نظر تولید پسماندهای خانگی، شهری، کشاورزی و بیمارستانی در شرایط خوبی قرار ندارد.
عبدلی با تأکید بر اینکه باید به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید در بحث مدیریت پسماند حرکت کنیم اضافه کرد: با توجه به حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه، فرصت ارتباط دوسویه و تعامل این شرکت ها با شهرداری تهران فراهم شده است.
وی ادامه داد: در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران حوزه معاونت سرمایه گذاری و فناوری نوین وجود دارد که کار امکان سنجی جذب مشارکت و سرمایه گذاری تولید کنندگان را انجام می دهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تولید 9 هزار تن زباله در روز و انتقال آنها به مجموعه آرادکوه گفت: این مجموعه فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی است.
وی یکی از معضلات و دغدغه‌های مدیریت شهری تهران را موضوع پسماند و زباله ها عنوان کرد و افزود: حلقه اصلی و مفقوده این ماجرا دست شهروندان است که می تواند با روش های متعدد، تولید زباله را کاهش و تفکیک از مبدا را انجام دهند‌.
به گفته عبدلی در حال حاضر اپلیکیشنی برای جمع آوری پسماند خشک شهروندان در مناطق 1، 2 و 11 در حال فعالیت است که هر کاربر دارای کد بوده و پس از تحویل زباله های خود به این اپلیکیشن قیمت پسماند را دریافت می کند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف تولید زباله چین شهرداری تهران فناوری هلند منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی

مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضا‌های معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشور‌های اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه