Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طی ۸ ماهه گذشته از سال حدود ۲۴۵ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیع استان انجام شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، علی رسولیان ظهر چهارشنبه در جلسه با دستگاههای نظارتی استان اظهار کرد:برای مدیریت بازار از همه ظرفیت استان اعم از اصناف، سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی وحتی بسیج باید استفاده کنیم و در عین حال از ابتدای سال هم بحث نظارت و کنترل بر بازار با جدیت دنبال شده و طی ۸ ماهه گذشته حدود ۲۴۵ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیع انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این راستا باید با اجرای طرح های جدید ورود گسترده تری در دو بعد نظارت و کنترل بر بازار و نیز برخورد با گرانفروشی و احتکار با هماهنگی دستگاه قضایی داشته باشیم.

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت ۵۹ پرونده احتکار، اختفا و امتناع مجموع به ارزش ۳۲۸ میلیارد ریال تشکیل و رسیدگی شده و یا در دست بررسی است .

 وی تاکید کرد: کل پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی هم ۲۸ هزار مورد بوده که در این مدت در مجموع با حساسیت و عملکرد مطلوب این اداره کل ۲۶ هزار پرونده رسیدگی شده و احکام قضایی مربوطه صادر شده است.

رسولیان افزود: در این میان بزرگترین پرونده های احتکار رسیدگی شده در حوزه های لوازم یدکی، برنج، حبوبات و لوازم خانگی بوده است که در کنار این اقدام اصناف هم با اجرای هفت طرح مجزا اقدام به خودنظارتی و کنترل بر بازار کرده است.

 وی بیان کرد: نظارت در حوزه نهاده های دامی و کشاورزی هم جدی تر ادامه خواهد یافت و  به منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف و انجام کار تخصصی  بازرسی ها در این حوزه با کمک و همکاری جهاد کشاورزی استان انجام شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازرسی نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی