Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ ازهفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم فراز بام خائیز دهدشت  از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا پنج شنبه ۱۵ آذر ماه به مصاف هیئت هندبال نجف آباد اصفهان میرود. تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با کسب ۸ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم نیروی زمینی کازرون، پس از تیم‌های زاگرس اسلام آباد غرب، سپاهان اصفهان و نیروی زمینی کازرون، در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تیم فراز بام خائیز هندبال دهدشت مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۲۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: این تدابیر با هدف هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح و اطلاع عموم شهروندان برای تردد نکردن در مسیرهای ممنوع اعمال می‌شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیر خیابان‌های فرایبورگ و فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های «آزادی- فرایبورگ»، «شیخ صدوق- سعادت آباد»، «فرایبورگ-سعادت آباد»، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای رفاه حال خود و سایر افراد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896031

دیگر خبرها

  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • میزبانی قم از لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود
  • برق کدام مناطق شهرستان‌های گیلان فردا قطع می‌شود؟
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد